ابراز نگرانی سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران از قضاوت داوران عربی


سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از قضاوت داوران عربی در بازی های ایران در مراحل بالاتر دومین دوره بازی های ساحلی آسیایی 2010 عمان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک 'مارکو اکتاویو' درادامه افزود: داوران عربی در بازی نخست ایران در برابر تیم لبنان چهار پنالتی علیه ما گرفتند که سه گل از چهار گل لبنانی ها را رقم زد.
اکتاویو گفت:به دلیل ناداوری یکی از وقت های بازی با لبنان را به حریف واگذار کردیم اما خوشبختانه بچه ها توانستند قابلیت های ایرانی خود را روی شن به نمایش بگذارند و حریف خود را مغلوب بازی زیبا کنند.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ایران افزود:ما از کمیته مسابقات خواسته ایم که داوران عرب، قضاوت بازی های ایران را برعهده نداشته باشند.
اکتاویو درخصوص عملکرد بازیکنان خود نیز گفت: بهترین بازیکنان ایران در تیم ملی ساحلی بازی می کنند و از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: در تمامی پست ها بازیکنان با کیفیتی دارم به طوری که می توانند در مسابقات قهرمانی جهان نیز قابلیت های خود را به نمایش بگذارند.
اکتاویو با اشاره به اینکه عمان،ژاپن و امارات متحده عربی نیزشانس قهرمان شدن در این دوره از مسابقات را نیز دارند،ابراز امیدواری کرد که ایران در نهایت قهرمان مسابقات شود.

تیم ملی فوتبال ایران که در دو دیدار نخست خود در مرحله مقدماتی موفق شد با اقتدار تیم های ملی لبنان و تایلند را شکست دهد، در آخرین دیدار برای مشخص شدن صدرنشین به مصاف تیم ژاپن می رود.
دومین دوره بازی های ساحلی آسیا از 17 تا 25 آذر ماه در عمان برگزار می شود.
۲۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.