سرپرست فدراسیون تنیس روی میز:امکانات تیم ملی مردان و زنان را برابر می کنیم

سرپرست فدراسیون  تنیس روی میز:امکانات تیم ملی مردان و زنان را برابر می کنیم

محمد زارع پور از برنامه ریزی ویژه برای بانوان این رشته در زمینه جذب یک مربی برتر خارجی و همچنین فراهم شدن شرایط پیگیری تمرینات در آکادمی بین‎المللی اشلاگر اتریش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در مورد برنامه‎های در نظر گرفته شده برای بانوان گفت: به گونه‎ای عمل می‎شود که طی ماه‎های باقی مانده تا پایان سال بتوان در مورد برنامه‎های در نظر گرفته شده به نتیجه نهایی رسید.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون تنیس روی میز تفاهم نامه‎ای دو ساله با آکادمی اشلاگر اتریش امضا کرده است، تصریح کرد: طی دو ماهی که از انعقاد این قرار داد گذشته است در بخش مردان و با توجه به حضور یک ماهه تیم ملی در اتریش و همچنین بهره گیری از دو مربی این آکادمی در اردوی کیش و بازی‌های آسیایی به نتایج خوبی دست یافته‎ایم.

زارع پور ادامه داد: به همین دلیل در نظر داریم از تفاهم نامه امضا شده برای رسیدگی به شرایط کلی ملی پوشان در بخش بانوان نیز استفاده کنیم. جذب مربی بین‎المللی برای تیم بانوان که مورد تائید آکادمی اشلاگر نیز است و فراهم کردن برپایی اردوی چند هفته‎ای برای بانوان از جمله برنامه‏های مورد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تمام کارهایی که برای تیم ملی مردان انجام شده به مرور در بخش بانوان نیز اجرا خواهد شد.

۲۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.