دومین دوره بازی های آسیایی ساحلی ؛ مراسم افتتاحیه با حضور ژاک روگ برگزار شد

دومین دوره بازی های آسیایی ساحلی ؛ مراسم افتتاحیه با حضور ژاک روگ برگزار شد
دومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2010 شامگاه چهارشنبه با حضور ژاک روگ رییس کمیته بین المللی المپیک به طور رسمی در مسقط عمان گشایش یافت.

  به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ lمراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی ساحلی در مسقط عمان با حضور رییس بلژیکی کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

در آغاز این مراسم که چهار ساعت در دهکده بازی های ساحلی پایتخت عمان  به طول انجامید مجریان این برنامه  به تشریح تاریخچه برگزاری بازی های ساحلی در آسیا اشاره  کردند و گزارشی از بازی ها و تیم های حاضر در این دوره از بازی ها ارایه کردند.

سپس مشعل این بازی ها توسط یکی از ورزشکاران پرافتخار عمان روشن شد و هنرمندانی در قالب حرکات موزون نمادهای کشور عمان همچون شمشیر بازی، ماهی گیری، حیوانات بومی و ... را به صورت نمادین ترسیم کردند.

این مراسم با آتش بازی 30 دقیقه ای عمانی ها به پایان رسید.

'علی بن مسعود السنیدی' وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک عمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تیم های حاضر در این رقابت ها از برگزار کنندگان مراسم افتتاحیه تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورهای آسیایی روزهای خوبی در عمان داشته باشند.

وی اظهار داشت که سپ بلاتر رییس فیفا روز پنجشنبه ساعاتی وارد عمان خواهد شد تا در افتتاحیه پروژه گل عمان که در ولایت سیب این کشور برگزار خواهد شد، شرکت ‌کند. 

۱۸ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.