تنها قایقران ایران در بازیهای پاراآسیایی گوانگ ژو:برای کسب مدال طلا به چین می روم

تنها نماینده قایقرانی ایران در بازیهای پاراآسیایی گفت: در این بازیهای در رشته روئینگ با حریفان مسابقه خواهم داد و با تمریناتی که انجام داده ام برای کسب مدال طلا به گوآنگجو می روم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛نادر عیوضی بیان کرد: حضور در بازیهای پاراآسیایی گوآنگجو، اولین تجربه رسمی ام در تیم ملی معلولین و جانبازان است اما با این حال تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا به کار خواهم برد.

وی که از 14 سالگی فعالیت خود را در قایقرانی آغاز کرده است، اظهار داشت: از یک ماه و نیم گذشته در بندر انزلی و تهران تمرینات منظم و مفیدی را زیر نظر جاوید سرابی مربی آذربایجانی خود انجام دادم و خوشبختانه توانسته ام به آمادگی خوبی برسم.

عیوضی در خصوص امکانات نیز تصریح کرد: خوشبختانه امکانات و تجهیزات مناسبی برای تمرینات در اختیار داشتم. ضمن اینکه فردا 18 آذرماه به گوآنگجو اعزام می شوم تا پیش از آغاز مسابقات در پیست این رقابتها تمرینات خود را ادامه دهم.

وی که چندین مدال طلای جهانی معلولین و آسیایی را در کارنامه خود دارد در خصوص این رقابتها نیز گفت: این مسابقات از 22 تا 24 آذرماه در گوآنگجو برگزار خواهد شد و من در ماده یکنفره 1000 متر رشته روئینگ با حریفان مسابقه می دهم.

۱۷ آذر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.