مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان:برای المپیک لندن در اولین گام به دنبال تمام سهمیه‌های آن هستیم

ناصر نوربخش مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه برای بازی‌های المپیک لندن تیم ملی کشتی فرنگی باید در اولین گام به دنبال کسب سهمیه‌های آن در مسابقات سال آینده باشد گفت: با توجه به اینکه در سال آینده میلادی سعی داریم در تمام اوزان سهمیه‌ی المپیک را کسب کنیم فکر می‌کنم سال دشواری پیش روی تیم ملی کشتی فرنگی ایران باشد.



مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رابطه اظهار داشت: مطمئنا ارتقاء جایگاه ایران در بازی‌های المپیک لندن برای مسئولان کشور بسیار با اهمیت است از همین رو تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سال آینده کار دشواری را دارند به طوری که ما در تیم ملی کشتی فرنگی باید سعی کنیم در سال آینده‌ی میلادی در تمام اوزان سهمیه‌ی المپیک را کسب کنیم. به هرحال این سهمیه نیز عمدتا در مسابقات قهرمانی جهان استانبول و چند مسابقه‌ی مهم توزیع خواهد شد که فکر می‌کنم در اکثر این مسابقات نیز حضور داشته باشیم.

وی افزود: هدف محمد بنا این است تا یک تیم کامل و بسیار آماده را روانه‌ی بازی‌های المپیک لندن کند ما در اوزان 55، 60، 74 و 120 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور به دنبال نفرات جوان و جدیدی هستیم تا آن‌ها را در کنار کشتی‌گیران قدیمی‌تر آماده کنیم.

نوربخش با اشاره به اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای مسابقات جام جهانی بلاروس به دنبال فرصت دادن به نفرات تازه نفس است تصریح کرد: فرنگی‌کاران ما مسابقات جهانی مسکو و بازی‌های آسیایی را پشت سر گذاشته‌اند و نباید اجازه دهیم که آن‌ها بیشتر از دو بار در سال وزن کم کنند و سر وزن قانونی برسند به همین خاطر به دنبال این هستیم تا از میان مسابقات قهرمانی کشور شیراز و جام یادگار امام (ره) بهترین‌ها را برای جام جهانی بلاروس اعزام کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در پایان خاطرنشان کرد: در موفقیت‌های کسب شده‌ی تیم ملی کشتی فرنگی طی دو سال اخیر مربیان نقش بسیار پررنگی را دارند ولی گاها دیده می‌شود که این نقش کم رنگ جلوه داده می‌شود. به اعتقاد من اگر این روند ادامه داشته باشد در آینده تیم‌های ملی ما دچار مشکل خواهند شد و مربیان دیگر انگیزه‌ای برای آماده کردن ملی‌پوشان نخواهند داشت.

۱۷ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.