دومین مدال طلا تیم ملی ووشوی جوانان در سنگاپور بدست آمد


در آغاز روز پایانی سومین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور صبح امروز (چهارشنبه) ملی پوشان جوانان کشورمان یک مدال طلا، یک نقره و چهار مدال برنز به دست آوردند، ضمن اینکه یک ووشوکار تیم ملی ایران هم به عنوان چهارمین فینالیست به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در رقابتهای تالو و در فرم نان چوان رده سنی 12 تا 15  سال مریم عصمتی با کسب امتیاز 48/9 دومین مدال طلای کاروان ووشوی جوانان ایران را کسب کرد.
 در فرم جین شو رده سنی 9 تا 12 سال زهرا کیانی با کسب امتیاز45 /9 اولین مدال نقره تیم ملی جوانان ایران را به دست آورد.
در فرم جین شو رده سنی 12 تا 15 سال حامد رستمی با کسب امتیاز 42/9 مدال برنز گرفت.
 در فرم نن دائو رده سنی 15 تا18 سال سید رحیم موسوی با کسب امتیاز 51/9 یک مدال برنز دیگر را برای تیم ملی جوانان ایران کسب کرد.

 در فرم چیانگ شو رده سنی 12 تا 15 سال هانیه رجبی با امتیاز 32/89 هشتم شد.
اما در ساندای مردان و در دیدار نیمه نهایی وزن 60- کیلوگرم امین سهراب پور در ثانیه های آخر با حساب 2 بر یک مغلوب نماینده چین شد و برنز گرفت.
در دیدار نیمه نهایی وزن 60- کیلوگرم میلاد قزل سفلو طی 2 راند پیاپی و با اقتدار کامل نماینده چین را مغلوب کرد و به عنوان چهارمین فینالیست به دیدار نهایی راه یافت.

قزل سفلو بعد از ظهر برای کسب مدال طلا به مصاف ویتنام می رود.
اما در ادامه این رقابتها که در نوبت بعد از ظهر به پایان می رسد، در بخش تالو و در فرم نن دائو رده سنی 12 تا15 سال مریم عصمتی، در فرم تای چی چوان رده سنی 15 تا 18سال فرشید اسدیان و محدثه اسماعیلی و در فرم دوئیلین 2 نفره فرشید اسدیان و رحیم موسوی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
اما در بخش ساندا و در دیدار نهایی وزن 56- کیلوگرم هژیر رحمانی به مصاف نماینده روسیه می رود و در دیدار فینال وزن 65- کیلوگرم میلاد قزل سفلو با نماینده ویتنام روبرو خواهد شد.

 در ساندای دختران و در فینال وزن 48- کیلوگرم سونیا شاه محمدی با نماینده چین مصاف خواهد داشت و در مسابقه نهایی وزن 52- کیلوگرم سوده عزتی با شرکت کننده ویتنام مبارزه خواهد داشت.

۱۷ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.