سه فینالیست و یک مدال برنز برای تیم ملی ووشوی ایران در سومین روز رقابتهای جهانی سنگاپور

در ادامه سومین روز از سومین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور، 3 ملی پوش تیم ملی جوانان ایران به فینال این رقابتها راه یافتند و ووشو کاران دختر ایرانی اولین مدال برنز تیم ملی جوانان را به دست آورد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در بخش ساندای دختران و در مرحله نیمه نهایی وزن 48- کیلوگرم سونیا شاه محمدی طی 2راند نماینده کره جنوبی را شکست داد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد.
شاه محمدی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف حریف چین می رود.

در مرحله نیمه نهایی وزن52- کیلوگرم سوده عزتی توانست طی 2راند پیاپی نماینده رومانی را شکست دهد. این فینالیست ایران فردا برای رسیدن به مدال زرین طلا با حریف ویتنام روبرو می شود.
 اما در مرحله نیمه نهایی وزن60- کیلوگرم پرتوا دارابی که روز گذشته با اقتدار نماینده چین را مغلوب خود کرده بود در یک دیدار حساس و نفس گیر در حالی که طی 2 راند با نماینده ویتنام یک یک مساوی شده بود، در راند سوم کاملا از نظر امتیازی از حریف خود پیش بود اما با اشتباه مکرر داور نتیجه این راند مساوی اعلام شد و به دلیل وزن کمتر نماینده ویتنام، دارابی به عنوان بازنده اعلام شد و اولین مدال برنز تیم ملی ووشوی جوانان ایران را در سنگاپور به دست آورد.

در ساندای پسران و در وزن 56- کیلوگرم هژیر رحمانی که روز گذشته نماینده چین را در کمتر از 10 ثانیه ناک اوت کرده بود طی 2 راند پیاپی حریف ترکیه را شکست داد و به عنوان سومین فینالیست انتخاب و معرفی شد.
رحمانی فردا برای مدال طلا به مصاف نماینده روسیه می رود.

۱۶ آذر ۱۳۸۹ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.