مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: امیدوارم در المپیک لندن نیز به موفقیت‌های چشم‌گیری برسیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: امیدوارم در المپیک لندن نیز به موفقیت‌های چشم‌گیری برسیم
موسی طباطبایی مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: نباید مدت زیادی را زیر سایه‌ی پیروزی‌های گوانگژوو صرف کنیم جام جهانی بلاروس نزدیک است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ موسی طباطبایی با بیان اینکه نگاه دنیا به کشتی ایران خیره شده است و همین باعث می‌شود تا وظیفه‌ی فدراسیون کشتی از این پس سنگین‌تر می‌شود گفت: امیدوارم با حمایت‌های سازمان تربیت بدنی و کمیته‌ی ملی المپیک از این پس شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در سطح جهان باشیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در این رابطه اظهار کرد: عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در این دوره از مسابقات بسیار خوب بود ملی‌پوشان کشتی فرنگی ما بیش از 10 ماه با جان و دل تمرین کرده بودند و در این مسابقات نیز نتیجه‌ی آن را گرفتند. ما در این بازی‌ها می‌توانستیم به مدال بیشتری نیز برسیم اما با ناداوری مانع از انجام این کار شدند. کشتی فرنگی ما مدیون محمد بنا و حمایت‌های یزدانی خرم است و امیدوارم با ادامه همین روند ما در المپیک لندن نیز به موفقیت‌های چشم‌گیری برسیم.
وی افزود: برای مسابقات قهرمانی جهان بعد نباید زیر سایه‌ی این موفقیت به خواب برویم ما باید هرچه سریعتر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را برای جهانی استانبول آماده کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه انستیتو کشتی به دنبال این است تا شرایطی فراهم شود که مربیان تیم‌‌ ملی بتوانند در دوره‌های آموزشی خاصی تجربیات خود را به سایر مربیان انتقال دهند تصریح کرد: چندی پیش نوربخش سرمربی تیم ملی جوانان به همراه جعفری مربی تیم ملی به استان سیستان و بلوچستان رفتند تا تجربیات خود را به مربیان سیستانی انتقال دهند اتفاقا این دوره نیز دوره‌ی بسیار خوبی بود و تمامی مربیان شهرستانی شرکت کننده در آن از این دوره راضی بودند ما امیدواریم که این گونه برنامه‌های انستیتو کشتی بیشتر باشد و مربیان تیم ملی بزرگسالان ینز بتوانند دوره‌ها را به این شکل اجرا کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: جام جهانی بلاروس نزدیک است و تیم ملی کشتی فرنگی ما باید در این مسابقات بتواند از عنوان قبل خود دفاع کند. به اعتقاد من در این مسابقات کادر فنی باید به نفراتی فرصت دهد که کمتر در میادین معتبر خارجی شرکت کرده‌اند.

۱۶ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.