به منظور حضور در اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان ؛ملی پوشان سابق تست انتخابی می دهند

به منظور حضور در اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان ؛ملی پوشان سابق تست انتخابی می دهند
دیوید هیل پس از ابقاء در تیم ملی روئینگ بانوان، برای انتخاب بهترین نفرات برای ادامه تمرینات ، 18 و 19 آذرماه از ملی پوشان سابق تست خواهد گرفت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با تمام شدن شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی و کسب مدال برنز توسط تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان، مسئولان فدراسیون قایقرانی تمرکز خود را روی مسابقات آتی معطوف کرده اند. پاروزنان کشورمان مسابقات مهمی را سال آینده پیش رو دارند و برای موفقیت در این رقابتها باید تمرینات بیشتری نسبت به قبل انجام دهند چراکه بعد از کسب مدال برنز بازیهای آسیایی انتظارات از این رشته دوچندان شده است.

یکی از تدابیری که مسئولان فدراسیون برای ادامه پیشرفت و مدال آوری در صحنه های بین المللی اندیشیده اند، حضور قایقرانان برتر و مستعد در اردوها است. به همین منظور ملی پوشان سابق تیم روئینگ بانوان کشورمان به منظور حضور در ادامه تمرینات پنج شنبه و جمعه این هفته در تست گیری سرمربی خود شرکت می کنند.

این تست گیری زیر نظر مایکل دیوید هیل سرمربی تیم ملی بانوان انجام می شود. دیوید هیل که پیش از بازیهای گوآنگجو با نفراتی که نورمن کولین بارت سرمربی سابق تیم ملی انتخاب کرده بود، تمرینات را دنبال کرد، هم اکنون به دنبال نفرات برتر است تا با ترکیبی که خود خواهد چید در مسابقات آتی بهترین نتایج را به دست آورد.

مریم سعیدی، فاطمه خلج هدایتی، سولماز عباسی و گوهر علی پور از تهران، نازنین ملائی، حمیا برزگر، نسیم بن یعقوب و شعله خداپرستی از گیلان و مهسا جاور از زنجان که پیش از این در تیم ملی حضور داشتند در این تست گیری شرکت خواهند کرد.
۱۶ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.