دهقان اولین مدال طلای تیم ملی ووشوی جوانان ایران در سنگاپور را به دست آورد

دهقان اولین مدال طلای تیم ملی ووشوی جوانان ایران در سنگاپور را به دست آورد
مهسا دهقان در آغاز سومین روز از سومین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور، اولین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشوی ایران را در این رقابتها به دست آورد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دقایقی پیش در تالوی دختران و در فرم "گون شو" رده سنی 9 تا 12 سال، مهسا دهقان با کسب امتیاز 50/9 برای دومین دوره پیاپی قهرمان جهان شد و اولین مدال طلای کاروان تیم ملی جوانان ایران در سومین دوره رقابتهای جهانی جوانان را کسب کرد.

در این فرم نماینده ویتنام با امتیاز 43/9 دوم شد و نماینده مصر هم با 41/9 مدال برنز گرفت.
دهقان در دومین دوره این رقابتها در بالی اندونزی در این فرم قهرمان شده بود.
اما در رقابتهای ساندای پسران و در وزن 60- کیلوگرم امین سهراب پور طی 2 راند متوالی "علی عبدالخلیلوف" از روسیه را مغلوب کرد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی نمود.
سهراب پور فردا در این وزن با حریفی از چین روبرو خواهد شد.

در وزن 65- کیلوگرم میلاد قزل سفلو طی 2 راند پیاپی "سعد الله یوزایرف" از روسیه را مغلوب نمود تا وی هم ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، ششمین مدال برنز تیم ملی ووشوی جوانان را قطعی نمایند.
و بالاخره در تالوی پسران و در فرم "نن گون" رده سنی 15 تا 18 سال سید رحیم موسوی با امتیاز 42/9 در جایگاه ششم ایستاد.
در ادامه این رقابتها و در نوبت امروز بعداز ظهر در مرحله نیمه نهایی ساندای دختران و در وزن 48- کیلوگرم، سونیا شاه محمدی به مصاف نماینده کره می رود و در وزن 52- سوده عزتی در مرحله نیمه نهایی این رقابتها با حریف رومانی روبرو خواهد شد.

در وزن 60- کیلوگرم نیز پرتوا دارابی با نماینده ویتنام مبارزه خواهد کرد.
در ساندای پسران هم هژیر رحمانی که روز گذشته طی یک دیدار حماسی نماینده قدرتمند چین را در 9 ثانیه ناک اوت کرده بود، امروز در دیدار نهایی با نماینده ترکیه روبرو خواهد شد.
اما در رقابتهای تالو امروز امیرحسین سلطانی در فرم "گون شو" رده سنی 9 تا 12 سال، محمد مهدی رستم خانی در فرم "چیانگ شو" رده سنی 9 تا 12 سال، محدثه اسماعیلی در فرم "تای چی جین" رده سنی 15 تا 18 سال دختران، فرشید اسدیان در فرم ت"ای چی جین" رده سنی 15 تا 18 سال پسران به میدان خواهد رفت.

۱۶ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.