دنیامالی: در بازیهای آسیایی کره کار سخت تری پیش رو داریم

دنیامالی: در بازیهای آسیایی کره کار سخت تری پیش رو داریم
پاروزنان ایرانی در بازیهای آسیایی گوانگژو خوش درخشیدند و با کسب پنج مدال رنگارنگ، بهترین نتایج رشته قایقرانی را در تاریخ رقابتهای آسیایی رقم زدند اما در کره کارمان سخت تر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه گفت :ملی پوشان کشورمان در این رقابتها موفق شدند برای اولین بار در برابر رقبای قدرتمند آسیایی خود 5 مدال کسب کنند و در 2 رشته آبهای آرام و روئینگ نیز در مکان چهارم آسیا قرار گیرند. این اتفاق باعث شد نتایج سرمایه گذاری در این رشته بیش از پیش به چشم آید.

وی ادامه داد: خوشبختانه به هدفی که در گوانگژو داشتیم رسیدیم. قایقرانان ما 4 سال و بعد از بازیهای آسیایی دوحه قطر شبانه روزی تمرین کرده بودند ، مزد زحمات خود را گرفتند البته در آسیا چینی ها مدعی کسب عناوین قهرمانی هستند و لی یک زمانی آرزو داشتیم که بتوانیم کره ای ها، قزاق ها و ازبک ها را در رقابتهای آسیایی بگیریم. در گوانگژو با یک تلاش تیمی و کار گروهی توانستیم نه تنها به این نقطه برسیم بلکه موفق شدیم در بعضی از رشته ها از سد چینی ها نیز بگذریم.

دنیامالی بیان کرد: در حال حاضر تیم ایران در مجموع رقابتهای بازیهای آسیایی در بخش کانوئینگ با کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز خود در رده چهارم آسیا قرار گرفته است در حالیکه پیش از این بهترین نشان خود در قطر یک مدال نقره را در بخش کایاک دونفره کسب کرده بودیم.

وی با اشاره به کمک هایی که از سازمان ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت کرده، اظهار داشت: ما در مقابل پولی که گرفته ایم تعهد داریم و باید جواب دهیم. برای همین تمام سعی مان را کرده ایم، تا بهترین نتیجه را بگیریم. البته راضی نیستیم و باید منتظر حرکت هایی هم در رشته هایی مثل بادبانی و دراگون بت باشیم. ما چهار سال قبل در روئینگ شرکت کردیم و مدالی نگرفتیم اما مطمئن بودیم که می توانیم در این دوره مدال بگیریم. الان هم درباره رشته هایی مثل دراگون بت و بادبانی نیز چنین شرایطی داریم. من تشکر می کنم از مسئولانی که اعتماد کردند و اجازه دادند ما در این دو رشته هم شرکت کنیم.

دنیامالی گفت: انتظارات مسئولان از قایقرانی بالا رفته و کار را برای ادامه سخت تر کرده است. از این پس کار سخت تری نسبت به گذشته در پیش داریم ، ما بعد از نمی توانیم کوتاهی کنیم و مطمئناً در بازیهای آسیایی کره شرایط سخت تری خواهیم داشت چراکه کره ای ها میزبان هستند و چینی ها نیز مانند همیشه قدرتمند حضور خواهند یافت. قایقرانی می تواند به سازمان ورزش کشور برای افزایش تعداد مدال در مسابقات مختلف و ارتقاء در رنکینگ مسابقات کمک بسیاری کند.
 

۱۵ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.