سجاد مرادی:تمریناتم را زیر نظریک مربی بزرگ دنبال می کنم

سجاد مرادی:تمریناتم را زیر نظریک مربی بزرگ دنبال می کنم
سریع ترین دونده بازی های آسیایی 2010گوانگژو چین تمرینات خود را پس از بازی های آسیایی زیر نظر یکی از سرشناس ترین مربیان جهان در رشته دوی سرعتی پیگیری می کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سجاد مرادی ' افزود: این مربی الجزایری قهرمان چندین دوره المپیک و جهان است و من به زودی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر این مربی سرشناس پیگیری خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد : این مربی الجزایری که سالها خود قهرمان جهان در دوی سرعتی بوده است 'ایگور سعید دینان ' نام دارد که توانایی ها زیادی در رشته دوومیدانی دارد.
دارنده مدال طلای دوی 800متر گوانگژوی چین یادآور شد:پس از بازی های آسیایی خود را برای مسابقات جایزه بزرگ جهان در سال آینده آماده می کنم .

وی حضور در المپیک لندن را از مهمترین اهداف آینده خود پس از رقابت های آسیایی 2010گوانگژو اعلام کرد و گفت:برای حضور جدی در المپیک لندن تمرینات ویژه ای خواهم داشت و زیر نظر این مربی سرشناس الجزایری تمرینات را دنبال می کنم.
این دونده کشورمان در مورد پیوستن به باشگاه های خارجی گفت:در این زمینه دعوتنامه های نیز داشتم که کار در ایران را نسبت به کشورهای دیگر ترجیح می دهم.

به گفته وی تیم جمهوری اسلامی ایران در این دوره از رقابت ها بهترین نتیجه 40سال اخیر را کسب کرد و ورزشکاران با غیرت ایرانی در بازی های آسیایی گوانگجو خوش درخشیدند.

مرادی یادآور شد: سازمان تربیت بدنی و دولت نهم و دهم در حمایت از قهرمانان ورزش ایران برای حضور مقتدر در بازی های آسیایی گوانگژو چین بیشترین تلاش را کرده اند.

دارنده مدال طلای دوی 800متر بازی های آسیایی گوانگژو خاطرنشان کرد: تیم دوومیدانی ایران نیز در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کرد و این نشان دهنده پیشرفت بسیار خوب ورزش دوومیدانی ایران در سطح آسیاست.

مرادی افزود : ایران در این دوره از رقابت ها با قرار گرفتن در جایگاه چهارم نشان داد پله های ترقی در ورزش را روز به روز به خوبی طی می کند از مهمترین کشورهای منطقه در عرصه ورزش است .
۱۵ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.