در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران برای های آسیایی گوانگژو؛مهندس علی آبادی :کسب جایگاه چهارمی بازی های آسیایی گوانگژو یک حماسه ملی بود

در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران برای های آسیایی گوانگژو؛مهندس علی آبادی :کسب جایگاه چهارمی بازی های آسیایی گوانگژو یک حماسه ملی بود
رییس کمیته ملی المپیک کسب جایگاه چهارمی در بازی های آسیایی گوانگژرو را یک حماسه ملی نامید و گفت: نباید به این نقطه بسنده کنیم چراکه جایگاه ملت ایران رفیع تر از این هاست .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس محمد علی آبادی که در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان المپیک آسیایی سخن می گفت ضمن تبریک به مردم ، ورزشکاران و مسوولان ورزش کشور گفت: بسیار خوشحالم که این موفقیت در جمهوری اسلامی ایران و در دولت های نهم و دهم نصیب ایران شد بر تارک ورزش ایران نشست.

وی با جالب خواندن کسب این پیروزی ها در بین دو عید غدیر و قربان اظهارداشت : 80 درصد مدال ها در شب و روزهای این اعیادحاصل شد و خوشحالی مردم ایران را دوچندان کرد.

رییس کمیته ملی المپیک درادامه ضمن قدردانی از توجه خاص رییس جمهوری به ورزش اظهار دشت : دکتر احمدی نژاد هم راه را نشان دادند و هم در مسیر موفقیت کمک وارشاد کردند در واقع می توانم این طور بگویم که رییس جمهوری در تمامی لحظات پای ورزش ایستادند .

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و رییس جمهوری نشان دادند که ایران در بخش ورزش باید در کجای جهان قرار بگیرد، ایشان به ما نشان دادند جایگاه ما کجاست.آیا جایگاه ایران دهم آسیا است یا ششم.

مهندس علی آبادی درادامه به برنامه های اول تا پنجم توسعه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: در برنامه بلند مدت نظام ،چشم انداز ورزش ترسیم شده است و ما باید در بین 3 کشور برتر  قرار بگیریم و خوشبختانه گامهای اولیه برای نزدیک شدن به جایگاه برداشته شده است.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری به واقع شعار ما می توانیم را به ما آموختند که چگونه آن را عملی کنیم. ما هم این شعار را دنبال کردیم و به جایگاه بزرگی دراین دوره از رقابتها دست یافتیم.

رییس کمیته ملی المپیک با حماسه خواندن نتایج کسب شده در المپیک آسیایی ،‌ گفت: ما نباید بایستیم و نمی ایستیم و به آینده ای روشن و موفق می نگریم .
رییس کمیته ملی المپیک درادامه از رییس جمهوری خواست همانند گذشته همانگونه که تا کنون ورزش را مورد توجه قرار داده اند ورزش را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود:درخواست من از جنابعالی این است که با همان نگاه و توان ما را راهنمایی و حمایت کنید چراکه ما از شما آموختیم جوانان و ملت ما قادرهستند در عرصه های بالاتر قرار بگیرند .

مهندس علی آبادی ادامه داد:در 5 سال گذشته که ورزش را مورد حمایت قراردادید ما توانستیم در این نقطه قرار بگیریم. اما براین باوریم و مطمئن هستم جایگاه ایران بالاتر از این جایگاه است و نباید در این نقطه بمانیم و می خواهیم با نگاه شما حرکت کنیم و جایگاه ایران در جهان و آسیا را رفیع تر ببینیم.

وی درپایان از تعامل سازمان تربیت بدنی و حمایت نمایندگان مجلس قدردانی کرد و افزود: امیدواریم در آینده شاهد جایگاه ایران در رفیع ترین نقطه باشیم چرا که این حق ملت و جوانان ایران اسلامی است.
۱۴ آذر ۱۳۸۹ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.