با توجه به عملکرد تیمهای ملی در گوانگ ژو؛تغییرات در کادر فنی تیمهای ملی قایقرانی آغاز شد

با توجه به عملکرد تیمهای ملی در گوانگ ژو؛تغییرات در کادر فنی تیمهای ملی قایقرانی آغاز شد
در دویست و ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی وضعیت بعضی از مربیان خارجی و عملکرد آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با توجه به عدم نتایج رضایت بخش بعضی از رشته های قایقرانی، قرارداد مربیان خارجی آنان نیز خاتمه یابد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در این جلسه که با ارزیابی نتایج رشته های مختلف قایقرانی حاضر در بازیهای آسیایی همراه بود پس از آسیب شناسی، ارزیابی عملکرد تیمهای ملی و مربیان آنان تصمیماتی برای کادر فنی گرفته شد.

در رشته بادبانی با ادامه کار اریک لوکا مربی استونیایی و دیوید میرالتا مربی اسپانیایی تیم موافقت به عمل نیامد و مقرر شد با این دو مربی تسویه حساب به عمل آید و به نوعی به پایان کار آنان انجامید.

در رشته دراگون بت نیز که تیم های ملی از وجود پولیاکف روسی و گریفیس انگلیسی بهره می بردند به علت کسب نتایج نامطلوب با نظر اعضاء هیات رئیسه به عدم تمدید قرار داد با نامبردگان انجامید. همچنین لغو قرارداد با ژیگا اوچاک مربی تیم اسلالوم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین با ادامه کار لیو چون مربی چینی تیم روئینگ، دیوید هیل مربی تیم بانوان روئینگ، لوتار شفر مربی تیم آبهای آرام و خالد پرویز مربی تیم ملی بادبانی (آپتیمیست) موافقت به عمل آمد.

همچنین تقویت کادر فنی، تمرکز و اجرای برنامه های استراتژی فدراسیون در مسابقات آتی که مهترین آن المپیک لندن است از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.
۱۴ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.