بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو؛پرچم کشورمان در دهکده بازیها به اهتزاز در آمد

بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو؛پرچم کشورمان در دهکده بازیها به اهتزاز در آمد
پرچم مقدس کشورمان بعد از ظهر امروز با حضور شهردار گوانگجو و مسئولان برگزاری بازیها و نمایندگان شورای المپیک آسیا و دبیر کل کمیته بر فراز دهکده بازیها برافراشته شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به گوانگجو؛در این مراسم که بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته و جمعی از مسئولین اجرایی کاروان ورزشی ایران و ورزشکاران نیز حضور داشتند بعد از برافراشته شدن پرچم ایران در دهکده این رقابتها با حضور مسئولین برگزاری بازیها و نمایندگانی از OCA  ، خانم یائو مین  شهردار گوانگجو ضمن خیر مقدم به نمایدگان کشورمان در دهکده بازیها گفت:امیدورام که در این دهکده اقامت خوبی داشته باشید و کاروان ایران که ازبزرگترین و با صفا ترین  کاروانهای اعزامی به این بازیها می باشد با موفقیت و خوشحالی کشور چین را ترک کند.

وی ادامه داد:تمام تلاش ما فراهم آوردن امکانات و شرایط مطلوب برای شما در بازیهای آسیایی بود تا خاطره ای خوش از کشورمان داشته باشید.

سپس بهرام افسار زاده ،دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان نیز ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این بازیها گفت:انصافا امکانات خوبی مسئولین برای برگزاری این رقابتها تدارک دید ه اند و با نگاهی به محل اسکان و سالن تمرینات و مسابقات رشته های مختلف در می یابیم تمام تلاش مسئولین برگزاری این بازیها میزبانی خوب این بازیهاست.

وی ادامه داد:شکی نداریم که چین ها میزبانی شایسته برای این دوره از بازیها خواهد بود و چه بسا افتتاحیه ای به یاد ماندنی و مسابقاتی خاطره انگیز برای همه کشوهای حاضردر این رقابتها در اذهان بماند و کاروان ورزشی ایران نیز با حداکثر آمادگی و توانمندی سعی دارد رقابتهایی جوانمردانه و زیبا از توانمنمدیهای خود در این رقابتها به نمایش بگذارد.  
۱۸ آبان ۱۳۸۹ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.