بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو؛غلامحسین پیروانی: ای کاش این تیم حداقل برای دو ماه در اختیارم بود/ نباید هیچ موقعیتی نصیب ترکمنستان می شد

بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو؛غلامحسین پیروانی: ای کاش این تیم حداقل برای دو ماه در اختیارم بود/ نباید هیچ موقعیتی نصیب ترکمنستان می شد
سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: این اولین دیدار تدارکاتی ما به حساب می آید چرا که طی یکسال گذشته هیچ گاه این ترکیب را در اختیار نداشتم.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل تیم ملی فوتبال ترکمنستان اظهار داشت: در هیچ کدام از تمرین های یکسال گذشته رحمتی، حسینی، رضایی و انصاریفرد را در اختیار نداشتم به همین دلیل نیز این دیدار تدارکاتی ما به حساب می آمد که خوشبختانه با نتیجه ای قابل قبول همراه شد.

وی اظهار داشت: بچه های تیم ایران در این دیدار بازی خوبی را ارائه دادند و انصافا زحمت کشیدند. از همه آنان راضی هستم و مطئنم اگر این تیم حداقل برای دو ماه در اختیارم قرار می گرفت اکنون می توانستم با خیالی آسوده به دیدارهای پایانی بیاندیشیم.

پیروانی با اشاره به مشکلاتی که در طول یکسال گذشته در گرفتن بازیکن از باشگاهها داشته بیان داشت: همه شاهد بودند که اردوهای ما چه داخلی و چه خارجی با چه وضعیتی برگزار شد؛ لیگ و برپایی مسابقات باشگاهها هیچ گاه این این امکان را به ما نداد که بتوانیم از پتانسیل موجود نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان  درخصوص دیدار بعدی تیم مقابل بحرین اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود ش را دارد و نمی توان از هم اکنون پیش بینی برای این بازی داشت. اما مطمئنم که بچه ها با تمرین و بازی بیشتر به هماهنگی لازم دست می یابند و می توانند نتایج خوبی را رقم بزنند.
۱۷ آبان ۱۳۸۹ ۱۷:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.