بازیهای آسیایی2010 گوانگجو؛حمیدرضا قلی پور: با بالاترین سطح آمادگی به گوانگجو می رویم

ملی پوش تیم ملی ساندای آقایان کشورمان پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی گوانگجو گفت: با تمرینات سخت و حساب شده ای که در طول7 ماه گذشته زیر نظر سرمربی چینی داشتیم درصد اشتباهات فنی را به صفر رسانده ایم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "حمیدرضا قلی پور" در این باره اظهار داشت: در طول اردوهای آمادگی که در پیش رو داشتیم تمرینات سخت و فشرده ای به همراه رقابتهای انتخابی متعدد برگزار کردیم و با این روند به بالاتر ین آمادگی برای حضور در رقابتهای آسیایی گوانگجو دست یافته ایم.

وی در خصوص اردوهای آمادگی برون مرزی نیز تصریح کرد:  حریف اصلی من در این رقابتها از کشور چین است هر چند که کشور تایلند در وزن من تک ستاره های را نیز وارد میدان می کند و با این شرایط تنها ازحریفان چین و تایلند شناخت دارم و با دیگر سانداکاران از از نظر فنی و تکنیکی شناخت کافی ندارم.

قلی پور تاکید کرد: در رقابتهای کامبت گیمز و اردوی تدارکاتی چین بیشتر با حریفان چینی آشنا شدیم و از نزدیک شاهد رقابتهای آنها، شیوه تمرین و مبارزات آنها، بودیم و همین باعث شد تا استرس ما برای رویارویی در رقابتهای گوانگجو کمتر شود.

وی در خاتمه افزود: برای حضور موفق در رقابتهای گوانگجو خوشبختانه مسئولین فدراسیون با برگزار اردوهای تدارکاتی کمک بزرگی را در شناخت و بالا رفتن سطح کمی و کیفی ملی پوشان داشتند و امیدوارم که بتوانیم با کسب بهترین مدال برای خانواده ووشو به کشور بازگردیم.

۱۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.