بازیهای آسیایی2010 گوانجو؛تیراندازان اهداف پروازی فردا جهت برپایی اردو عازم گوانگجو می شوند

ملی پوشان اهداف پروازی در حالی اردوی داخلی خود را در سایت تیراندازی ادامه می دهند که فردا شب جهت بر پایی اردویی 7 روزه در محل برگزاری بازیهای آسیایی ، تهران را به مقصد گوانگجو ترک می کنند .


احمد رضا هامونی حقیقت ، سر مربی تیم ملی اهداف پروازی با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته گفت : بر پایی این اردوی برون مرزی به دلیل اهمیت آن هم از جهت آماده شدن تیراندازان و هم به منظور شناخت محیط و عادت به شرایط اقلیمی  از قبل در برنامه آمادگی تیراندازان اهداف پروازی قرار گرفته بود  که مطابق با همان برنامه در زمان مقرر یعنی فردا شب اعزام می شوند .

وی ادامه داد : در این ارو  و همچنین در مسابقات ، 7 تیر انداز در سه رشته اهداف پروازی – تراپ بانوان ، تراپ دوبل باوان و تراپ دوبل آقایان – حاضر خواهند شد ، که تا کنون آمادگی ملی پوشان در حد مورد انتظار و مطابق با برنامه بوده است .

سر مربی تیم ملی اهداف پروازی شروع این اردوی برون مرزی را 19 آبان اعلام  داشت که با یک روز استراحت در روز افتتاح بازیهای آسیایی – 21 آبان – تا 25 ادامه خواهد داشت .

حقیقت با اشاره به اینکه مسابقات تیراندازی در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی ابتدا در بخش اهداف ثابت برگزار می شود اظهار داشت : 28 مهرماه اولین مسابقه ملی پوشان اهداف پروازی در رشته تراپ بانوان آغاز و 30 آبان پایان می یابد .

۱۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.