سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان:با توجه به قوانین جدید شرایط برای کسب مدال در سنگاپور سخت شده است

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان:با توجه به قوانین جدید شرایط برای کسب مدال در سنگاپور سخت شده است
تکلیف تیم برنده مسابقت تنیس روی میز سنگاپور پس از یک بازی تنیسور آقا ،یک بازی تنیسور خانم و یک بازی مختلط معین خواهد شد وهمین مسئله شرایطمان را برای کسب مدال سخت خواهد کرد چرا ما دونماینده در قسمت پسران راهی این رقابتها می کنیم.

میعاد مکیف، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات دو بازیکن اعزامی به مسابقات آسیایی سنگاپور در آکادمی پیگیری می شود و در واقع تمرینات آنها دو سال است که انجام می شود.
وی ادامه داد:من فکر می کنم با این قوانین جدیدی که مسئولان برگزاری مسابقات عنوان کرده اند شرایط برای کسب مدال در سنگاپور سخت باشد و به همین دلیل چند تنیسور دختر نوجوان به اردو آوردیم تا بطور مجزا تمرین و در صورت امکان شرایط اعزام آنها را به این رقابت ها بررسی کنیم.
سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از زحمات رئیس ،دبیر و مدیر تیمهای ملی تصریح کرد:طی سالهای اخیر تنیس روی میز رشد خیره کنندهای در سطح جهانی داشته و همین امر گرایش مردم را به این ورزش بیشتر خواهد کرد اما در رده نوجوانان ما شانس بهتری برای کسب مدال در عرصه بین المللی داریم چرا تیمهای بزرگسالان جهان بسیار قوی هستند.

۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.