به نقل از سایت خبری تکواندو اسپانیا؛حیرت مربی هلندی تیم ملی یونان از امکانات تکواندو ایران



 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حضور تیم ملی تکواندو یونان در اردوی مشترک با تیم ملی تکواندو اعزامی ایران به بازیهای آسیایی گوانگژو بازتاب خوبی در این کشور و اروپا داشت بنحویکه سرمربی این تیم طی اظهار نظری جالب در خصوص وضعیت تکواندو ایران با سایت خبری تکواندو اسپانیا نظراتش را اینگونه  بیان می کند.

از فوریه سال گذشته ، فدراسیون جهانی تکواندوی یونان از مایر هلندی به عنوان سرمربی تیم خود استفاده کرد. او مربی تیمهای ملی هلند (1994-1990-2005-1997) و فرانسه (2009-2005) بوده است. وی در تمام دوران مربیگری اش از نقطه نظرات مستقیم مسئولان تیم تکواندوی ایران استفاده می کرد و در همین راستا تصمیم گرفت که تیمش برای پیشرفت و استفاده از تجربیات تیم ایران ، که او این تیم را به عنوان بهترین تیم مردان جهان می شناسد، عازم تهران شوند.

از فوریه سال گذشته ، فدراسیون جهانی تکواندوی یونان از مایر هلندی به عنوان سرمربی تیم خود استفاده کرد. او مربی تیمهای ملی هلند (1994-1990-2005-1997) و فرانسه (2009-2005) بوده  است. وی در تمام دوران مربیگری اش از نقطه نظرات مستقیم مسئولان تیم تکواندوی ایران استفاده می کرد و در همین راستا تصمیم گرفت که تیمش برای پیشرفت و استفاده از تجربیات تیم ایران ، که او این تیم را به عنوان بهترین تیم مردان جهان می شناسد، عازم تهران شوند.
 او با 9 نفر از اعضای تیم ملی یونان وارد تهران شد.

به گفته مایر، این مربی با وجود تجربیات چند ساله اش نتوانست جلوی بهت و حیرت خود از تجربیات و امکانات فراوان تیم ایران را بگیرد. او گفت که خانه ی تکواندو ایران بهترین مجموعه در جهان است و سالن فیت نس آن از بهترین امکانات جهان و آخرین تکنولوژی ها دنیا بهره  می گیرد و دارای هتل ورزشی و مدرسه تکواندو است که بی نظیر است. مایر هلندی در ادامه از پذیرایی و مهمانوازی گرم ایرانیان و کارکنان فدراسیون و تیم ملی ایران یاد کرد . به  گفته وی  مربیان و مدیران تیم تکواندوی ایران هیچ گاه دانش و تجربیات شان را از میهمانان یونانی پنهان نکردند. وی در این خصوص گفت: رفتار ایرانیان با تیم یونان اهمیت این ورزش را در میان ایرانیان نشان می دهد.
 
به گفته وی نتایج حیرت آور و فوق العاده تیم ایران در مسابقات جهانی به هیچ وجه تصادفی نیست و نتیجه آموزش حرفه ای، تحصیل و رقابت بسیار زیاد در این کشور است. هر تکواندوکاری در ایران آرزو دارد مثل هادی ساعی شود. وی گفت که تا به حال تیمی به آمادگی تیم ایران ندیده است.

دبیر  فدراسیون آقای حسن ذوالقدر، برنامه ریزی سفر و  ملاقات های تیم یونان در تهران و دیدار با تیم های لیگ ایران را تهیه کرد.
 مایر افزود: لیگ برتر ایران از لحاظ سازماندهی در جهان بی نظیر است و ایران تنها کشوری است که دارای لیگی در این سطح هست که می تواند برای تیم ملی این کشور بسیار مفید باشد.
 
مربی هلندی تیم یونان در ادامه می گوید : تکواندو ایران به شدت از طرف دولت حمایت می شود. وی در خاتمه از  مهمان نوازی ایرانیان، ورزشکاران، همکاری مدیران و اعضای فدراسیون تکواندوی این کشور تشکر کرد.
۱۳ آبان ۱۳۸۹ ۱۶:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.