اکبرآبادی: سازمان تربیت بدنی حساب ویژه ای روی کبدی بانوان باز کرده است

معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در بازدید از اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان گفت: سازمان تربیت بدنی با توجه به نتایج خوبی که بانوان کبدی کار طی این مدت در میادین آسیایی کسب کرده حساب ویژه ای برای این تیم در بازی های آسیایی گوانگژو باز کرده است.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مرضیه اکبرآبادی صبح امروز با حضور در دهمین و آخرین اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان که خود را برای بازی های آسیایی گوانگژو آماده می کند با اشاره به اهمیت بازی های آسیایی گوانگژو خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: تمامی مسئولین ورزش و مربیان تیم از شما انتظار دارند با غیرت و همت رو در روی حریفان خود قرار بگیرد تا انشااله زمانی که با حجاب اسلامی بر روی سکوی قهرمانی ایستادید الگوی تمام عیار یک زن مسلمان در بازی های آسیایی باشید .

وی ادامه داد: آنچه که پیش از قهرمانی برای ما مهم است، ارائه یک بازی با هدف و غیرتمند مقابل حریفان خواهد بود زیرا اگر خدایی ناکرده شما به قهرمانی نیز دست پیدا نکنید هیچ شخصی با توجه به اینکه شما یک بازی خوب ارائه کرده اید به خود اجازه نقد نخواهد داد.

معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی با تاکید بر حجاب بانوان ورزشکار ایرانی افزود: تمامی دنیا منتظر حضور شما در این میدان بزرگ آسیایی است، شک نکنید بانوان محجبه در این رقابت ها سوژه خبری اکثر رسانه ها خواهند شد پس با درایت و کاردانی به همه ثابت کنید که حجاب مانعی بر سر راه شما برای قهرمانی نیست.

وی اذعان داشت: امیدوارم با همدلی و اطاعت از صحبت های کادرفنی خود با افتخار بر روی سکو رفته و پرچم ارزشمند کشورمان را به اهتزار درآورید.

همچنین نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی با اشاره به وضعیت تیم ملی کبدی بانوان خطاب به اکبرآبادی گفت: تیم ملی کبدی بانوان بدون شک یکی از منظم ترین تیم های حاضر در بازی های آسیایی گوانگژو خواهد بود که روی مدال طلای این مسابقات حساب ویژه ای باز کرده است.

صغری روحبخش شیوایی افزود: تیم ملی کبدی بانوان با حفظ حجاب خود الگوی مناسبی از بانوان ورزشکار محجبه می شوند و قطعا با ارائه مبارزات مناسب انتظارات را برآورده خواهند کرد.

در پایان این بازدید سرپرست تیم ملی کبدی بانوان در خصوص روند اردوهای تیم ملی از آغاز سال گزارشی ارائه داد.
۱۲ آبان ۱۳۸۹ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.