پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو:مربی تیم ملی تکواندوبانوان:برای کسب مدال طلا ناامید نیستیم

پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو:مربی تیم ملی تکواندوبانوان:برای کسب مدال طلا ناامید نیستیم
ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و با توجه به آمادگی و انگیزه ای که در بین بچه ها می بینیم کسب مدال طلا دور از دسترس نیست.



مریم آذرمهر ،مربی تیم ملی تکواندو بانوان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: فردا آخرین تمرین ملی پوشان با هوگوی الکترونیکی می باشد که در خانه تکواندو برگزار می شود و امروز هم آنها با حضور در آکادمی به کار با وزنه می پردازند.

وی ادامه داد:تیم در یک آمادگی نزدیک به 90 درصدی قرار دارد و به آنچه که می خواستیم در تمرینات دست پیدا کرده و برخی نقاط ضعف بازیکنان را هم به هنگام مبارزه با حریفان برطرف کردیم تا با حداقل اشتباهات و ضعف در بازیهای آسیایی به مصاف حریفان بروند.

آذرمهر ضمن بیان این مطلب که شناحت نسبی از حریفان در بازیهای آسیایی در بین ملی پوشان وجود دارد تصریح کرد:حضور بازیکنان ما در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی باعث شد تا آنها  شناخت خوبی از حریفان داشته باشند از طرفی در تمرینات جدای از افزایش آمادگی جسمی و روحی بر روی شگردهای مبارزه با هر حریف بر روی بچه ها کار کردیم و و با توجه به حمایتهای همه جانبه فدراسیون، باید گفت کم و کسری نداشتیم می ماند همت بچه ها تا ببینیم در گوانگژو چه می کنند.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در خاتمه معتقد است:شکی نیست که در این دوره از رقابتها بهتر از دوحه نتیجه می گیریم و حتی کسب مدال طلا از سوی بانوان تکواندو کار دور از دستری نیست فقط باید بازیکنان آنچه را که کادر فنی در تمرینات به آنها گوشزد کردند در زمین مسابقه پیاده کنند.
۱۱ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.