پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی:استعداد و تکنیک ملی پوشان پشتوانه موفقیت ما در گوانگژو است

پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی:استعداد و تکنیک ملی پوشان پشتوانه موفقیت ما در گوانگژو است
ملی پوشان والیبال ساحلی در حالی خود را برای حضور در بازیهای آسیایی آماده می کنند که از روز شنبه تا زمان اعزام در آخرین اردوی خود خواهند بود .


حمید موحدی ، سر مربی تیم ملی والیبال ساحلی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : ملی پوشان ما در این دوره از بازیهای آسیایی در قالب دو تیم 2 نفره حضور خواهند داشت که خوشبختانه از لحاظ آمادگی در موقعیت خوبی قرار دارند .

وی ادامه داد: این اولین بار است که ملی پوشان والیبال ساحلی کشورمان در بازیهای آسیایی حاضر می شوند که درست به همین دلیل  برای ما بسیار موفقیت در این رقابتها حائز اهمیت است .

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی اظهار داشت : پشت سر گذاشتن 8 دوره اردو که یکی از آنها به میزبانی کشور صربستان بود در کنار حضور در مسابقات چلنجر هند و مسابقات قهرمانی آسیا ، ملی پوشان را از لحاظ تکنیک و تاکتیک به وضعیت مطلوبی رساند .

موحدی خاطر نشان کرد : اگرچه ملی پوشان والیبال ساحلی ما در یک سال گذشته بر اساس تدابیر فدراسیون والیبال برنامه های آمادگی خوبی راپشت سر گذاشتند ولی نباید این نکته را فراموش کرد که رقبای آسیایی ما در این دوره از بازیها  یک برنامه چهار ساله آمادگی را طی نموده اند اما اتکا ما به استعداد و تکنیک ملی پوشان اعزامی به این بازیهاست.

۱۱ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.