پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛عضو تیم ملی تالو ایران: امیدوارم با دست پر از گوانگژو باز گردیم

ملی پوش تالوی کشورمان در آستانه حضور در رقابتهای آسیایی گوانگژو گفت: هفته سوم از آخرین اردوی آمادگی را بدون وقفه آغاز کرده ایم و با توجه به شرایط جسمی و فنی که داریم امیدواریم در رقابتهای آسیایی گوانگژو با دست پر باز گردیم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ "احسان پیغمبری" در این باره گفت: بعد از بازگشت از اردوی چین برای جلوگیری از افت بدنی تمرینات آمادگی را بدون وقفه ادامه دادیم که خوشبختانه در حال حاضر به مرز آمادگی بالا برای حضور در جمع برترینهای تالوی آسیا دست یافته ایم.

وی ادامه داد: سطح آمادگی ملی پوشان به نسبت سالهای گذشته بالاتر است، چرا که با وجود اردوهای تدارکاتی و فنی که در طول سال داشته ایم خود را بیشتر در جمع چینی ها که حرف اول را در این رشته ورزشی می زنند، دیدیم و قطعا این مسئله ما را با تکنیک و تاکتیک های فنی آنها بیشتر آشنا کرد.

پیغمبری در خصوص حضور "مونینگ" مربی چینی که هدایت تیم را بر عهده دارد، اظهار داشت: حضور مونینگ در کنار تیم ملی تفاوت کمی و کیفی فرمهای اردوها را به نسبت قبل بالاتر نشان می دهد و در مجموع وی تاثیر بسزایی در روند رو به رشد تیم ملی تالو داشته است.

ملی پوش تالوی کشورمان با اشاره به بالا بودن سطح بازیهای آسیایی تصریح کرد: همه کشورهای آسیایی برای کسب مدال در رقابتهای آسیایی گوانگژو وارد میدان می شوند و این رقابت تنگاتنگ کار ما را برای حضور در سکوهای اول تا سوم سخت تر خواهد کرد اما در مجموع امیدوارم بتوانیم مزد زحمات خودمان و حمایت های فدراسیون را دراین میدان بگیریم.
۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.