بازدید دکتر مهرزاد حمیدی از نمایشگاه مطبوعات

دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بعد از ظهر روز گذشته در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار سه ساعته دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و رضا حبیبی معاون آکادمی با حضور در این نمایشگاه از غرفه های خبرگزاری ها و اصحاب رسانه بازدید و در خصوص مسائل روز ورزش و برنامه های آکادمی به گفتگو پرداخت.

در این بازدید رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در خصوص فعالیت ها و برنامه های آکادمی از جمله برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی، نظام نوین مربیگری، خدمات مراکز تخصصی آکادمی مانند پزشکی، روانشناسی، سنجش و هتلینگ به کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگجو توضیحاتی را ارائه نمود.

وی همچنین در ادامه در مورد موضوع اعزام مربیان به خارج کشور و ایجاد زمینه ادامه تحصیل آنان و همچنین ورود مربیان خارجی به داخل کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شایان ذکر است دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بصورت اختصاصی از غرفه های روزنامه های گل، ایران ورزشی و خبرگزاریهای فارس، پانا و ایسنا دیدار و در نشست خبری آنان شرکت کرد.
۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.