دکتر سعیدلو: توانمندی پیست های اسکی شمشک و دیزین در دنیا بی نظیر است

دکتر سعیدلو: توانمندی پیست های اسکی شمشک و دیزین در دنیا بی نظیر است
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی صبح امروز به همراه وزیر راه و ترابری و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از مسیر پیست شمشک و دیزین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در جریان این بازدید که با حضور بهبهانی (وزیر راه)و علی ترکاشوند(مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی) صورت گرفت دکتر سعیدلو با اشاره به اهمیت توسعه ورزش اسکی در کشورمان اظهار داشت: طبیعت این منطقه و پتانسیل موجود در این پیست برای اسکی در دنیا بی نظیر است به همین خاطر باید نسبت به توسعه این ورزش در چنین نقاطی از کشور توجه بیشتری صورت گیرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی در ادامه افزود: به منظور همگانی کردن و افزایش امکانات برای جوانان و همه مردم علاقمند به این رشته ورزشی جذاب و زیبا و مفرح ، سازمان تربیت بدنی برنامه های مناسبی در جهت توسعه و افزایش پیست های اسکی و بهسازی مسیرهای دسترسی به انها را در دستور کار خود قرار داده است که پیست دیزین هم به عنوان یکی از بهترین و زیباترین پیست های موجود در ایران و حتی جهان از جمله پیست های مورد توجه ما خواهد بود.

در پایان این بازدید دکتر سعیدلو به مشارکت بیشتر با وزرات راه و ترابری در زمینه توسعه راه های دسترسی،ایمنی وبهسازی مسیرها تاکید کرد.
۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.