پبش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛روئینگی ها چهارشنبه عازم چین می شوند

پبش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛روئینگی ها چهارشنبه عازم  چین می شوند
تیم های ملی روئینگ مردان و زنان کشورمان چهارشنبه 12 آبان ماه به منظور حضور در بازیهای آسیایی گوآنگژو به عنوان دومین تیم قایقرانی راهی گوآنگژو می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رشته روئینگ یکی از رشته های قدیمی در المپیک می باشد و تنها چهارسال است که در ایران راه اندازی شده و با این وجود یکی از امیدهای مدال آوری در بازیهای آسیایی محسوب می شود. این رشته در بازیهای آسیایی 14 ماده دارد که ملی پوشان کشورمان در 9 ماده در دوبخش بانوان و آقایان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم ملی روئینگ کشورمان برای دومین بار به المپیک آسیایی اعزام خواهد شد، البته این بار انتظارات از این رشته ورزشی بسیار بالا می باشد. ملی پوشان کشورمان ساعت 21:30 چهارشنبه 12 آبان ماه راهی گوآنگژو خواهند شد تا پیش از آغاز این رقابتها اردوی یک هفته ای برگزار کرده و تجهیزات مورد نیاز مسابقات را فراهم کنند.

روئینگی های ایران در ماده های یک نفره، دونفره سنگین وزن و سبک وزن دوپارو، چهارنفره سنگین وزن تک پارو و دوپارو و هشت نفره تک پارو در مرکز بین المللی روئینگ گوآنگژو از 22 تا 27 آبان ماه با رقبای خود مسابقه می دهند.

محسن شادی، طاهر کبوتری، عاقل حبیبیان و حسن جهانیان، علیرضا اتابکی و سید مجتبی شجاعی، سعید عادلی، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلائی قلی زاده و وحید جوهری، یاسر جوهری، فرزین رضایی، میثم جوهری، اتابک پیشیار، عابدین باقری راد، سید مسعود محمدی، افشار حیدری، فردین حسنوند ، کیهان شمسی، نسیم بن یعقوب ، نازنین ملائی، نسیم بن یعقوب، سولماز عباسی، مریم سعیدی، حمیرا برزگر و فاطمه خلج هدایتی در گوآنگژو به مصاف حریفان خود می روند. ل
یو چون سرمربی و افشین فرزام مربی پسران و مایکل دیوید هیل سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان در این رقابتها هستند.


۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.