مدیر مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک: تقریبا همه تیم های اعزامی به گوانگژو تست دادند

مدیر مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک: تقریبا همه تیم های اعزامی به گوانگژو تست دادند
تا شروع بازی های آسیایی گوانگژو مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی میزبان تیم های اعزامی است.




به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی  آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ضمن بیان مطلب فوق در خصوص تستهای انجام شده تاکنون گفت: تا امروز که 13 روز تا آغاز بازیها فرصت باقی است تقریبا همه تیم های اعزامی به گوانگژو مورد تست وارزیابی قرار گرفتند.

فخری در ادامه گفت: البته ملی پوشان تیم های فوتبال، بسکتبال، دو و میدانی، شنا و شیرجه تیم هایی هستند که تاکنون در تست های این مرکز حضور نیافتند.

وی افزود: شرایط تیم هایی که در این تست ها حضور داشتند، در حد متوسط و خوب است، از جمله تیم هایی که در شرایط خوبی هستند، می توان به آمادگی تیم های کشتی فرنگی، دراگون بت، کاراته و والیبال نام برد.

مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی در پایان از حمید سوریان در کشتی، آرش میراسماعیل در جودو، جاسم ویشگاهی درکاراته، مهدی مهدوی در والیبال، وحید حاجی زاده در قایقرانی، غزاله خلج در کبدی و سمانه شش پری در تکواندو بعنوان بهترین های آمادگی جسمانی در این دوره از تستها ذکر کرد.

شایان ذکر است که در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک  کلیه تستها اختصاصی با هررشته ورزشی انجام می شود.
 
۹ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.