پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛احسان قائم مقامی:در هر 4 قسمت مردان و زنان شانس مدال داریم

پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛احسان قائم مقامی:در هر 4 قسمت مردان و زنان شانس مدال داریم
تیم ملی شطرنج اعزامی به بازیهای آسیایی در هر چهار بخش انفرادی بانوان و مردان و تیمی مردان و زنان با توجه به این که بهترین تیم تاریخ شطرنج را به این رقابتها اعزام می کند شانس کسب مدال دارد.


احسان قائم مقامی ،استاد بزرگ شطرنج ایران ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات تیم ملی شطرنج بصورت غیر متمرکز در حال برگزاری است و بچه ها با توجه به اینکه المپیاد جهانی روسیه را پشت سر گذاشتند از شرایط روحی و روانی خوبی برای شرکت در بازیهای آسیایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد:البته جدال در بین مدعیان جهانی شطرنج آسیا خیلی سخت است چرا که کشورهای آسیایی سرمایه گذاری خوبی در این رشته کرده و همچنین اکثر کشورها از تک ستاره هایی برخوردار هستند که نمی توان آنها را نایده گرفت البته شرایط در بخش انفرادی و تیمی بانوان برای کسب مدال کمی راحت تر از بخش مردان است ولی در کل هر نتیجه ای در این بازیهای قابل پیش بینی است.

قائم مقامی درپاسخ به این سئوال که شما در دوحه برنز گرفتید در گوانگژو چه مدالی پیش بینی می کنید می گوید: من نظر قطعی بر روی کسب دو مدال دارم ولی در هر چهار بخش انفرادی زنان و مردان و تیمی مردان و زنان هم شانس کسب مدال داریم البته در بخش انفرادی شرایط برای مدال آوری خیلی سخت است ولی امیدمان را از دست نمی دهیم چون هر احتمالی وجود دارد.

۳ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.