پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو ؛احسان پیغمبری : برای کسب مدال بازیها بی وقفه تمرین می کنیم

پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو ؛احسان پیغمبری : برای کسب مدال بازیها بی وقفه تمرین  می کنیم
تیم ملی ووشو رشته تالو در حالی پس از بازگشت از اردوی 40 روزه چین ، درآکادمی ووشو تمرینات فشرده اش را ادامه می دهد که تا زمان اعزام بی وقفه به تمرینات خود ادامه خواهد داد.

احسان پیغمبری ، عضو تیم ملی تالو با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بنا بر تصمیم کمیته فنی ، تیم ملی تالو تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی استراحت نخواهد داشت  و به صورت روزانه با سرمربیگری آقای مومینگ – مربی چینی – بین 5 تا 6 ساعت تمرین داریم .

وی در ادامه تصریح کرد: اردوی مشترکی که به میزبانی کشور چین با تیمهای ملی ووشو هنگ کنگ ، اندونزی و برخی  باشگاههای میزبان داشتیم ، تجارب بسیار خوبی بخصوص از ورزشکاران چینی بدست آوردیم که موقعیت ما را از لحاظ آمادگی بسیار متفاوت کرد .

احسان پیغمبری با اشاره  به تاریخ مسابقات ووشو در 22 آبان ، اظهار داشت : تیم ملی ووشو 15 ابان عازم گوانگژو می شود ، لذا در این دو هفته باقی مانده تلاش می کنیم تا به آمادگی کامل برسیم .

عضو تیم ملی  ووشوخاطر نشان کرد: اگرچه  اکثر مدعیان این رشته در شرق آسیا و در راس آنها تیم چین وجود داردو مدالهای بدست آمده در مسابقات جهانی و آسیایی هم بازگوی توانمندی آنها در این رشته است  ولی ما با تجاربی که بدست آوردیم برای بدست آوردن مدال به گوانگژو می رویم .
۳ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.