پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو ؛ لیلا ابراهیمی ::تمام تلاشم کسب مدال در بازیهای آسیایی است

پیش به سوی بازیهای آسیایی گوانگژو ؛ لیلا ابراهیمی ::تمام تلاشم کسب مدال در بازیهای آسیایی است
لیلا ابراهیمی ، دونده ملی پوش بانوان کشورمان در حالی تمریناتش را جهت آمادگی برای بازیهای آسیایی گوانگژو ادامه می دهد که هدفش کسب مدال در این رقابتهاست.

لیلا ابراهیم با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در حال حاضر دارم  با این نگاه به بازیهای آسیایی بدون وقفه تمریناتم را ادامه می دهم.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم فدراسیون جهت برپایی اردوی مشترک  اظهار داشت : این تصمیم هنوز عملیاتی نشده ولی با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای آسیایی داریم ، قطعا بایستی در روزهای آتی این برنامه عملی شود .

ابراهیمی در پاسخ به  ماده هایی که قرار است در بازهای آسیای حاضر شود گفت : علاوه بر ماده 1500 متر که  از قبل قطعی بود ، با توجه به رکورد خوبی که در مسابقات غرب آسیا   درسوریه ماده 800 متر بدست آوردم ، با نظر مربی  در این ماده هم شرکت می کنم .

ملی پوش دوومیدانی در خاتمه  با تاکید بر افزایش تعداد دوندگان کشورهای شرکت کننده نسبت به دوره قبل و حضور رقبایی که نه آسیا بلکه در جهان صاحب نام می باشند ، کسب مدال در این دوره از بازیهای آسیایی را بسیار متفاوت تر از همیشه دانست و خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای بدست آوردن  مدال در بازیهای آسیایی به کار خواهم گرفت .
۲ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.