برای فراهم کردن اردوی تدارکاتی تیم ملی سه گانه؛رئیس فدراسیون سه گانه به پرتغال سفر می کند

سردار محمد علی صبور رئیس فدراسیون سه گانه ایران جهت فراهم کردن یک اردوی تدارکاتی برای تیم ملی سه گانه هفته آینده به پرتغال سفر می کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به دنبال رایزنی های رئیس فدراسیون سه گانه کشورمان در جریان کنگره فدراسیون جهانی و دیدار با خوزه لوئیز فریرا رئیس فدراسون سه گانه پرتغال، سردار صبور اواسط ماه جاری به همراه دکتر آهنجان مدیر تیمهای ملی سه گانه ایران به مدت 4 روز به کشور پرتغال سفر می کند.

در این سفر مقرر است که سردار صبور از پایگاه قهرمانی تیم ملی سه گانه  پرتغال در شهر لیبسون که از پیشرفته ترین پایگاه های قهرمانی سه گانه درجهان است و کشورهای صاحب نامی از جمله روسیه، اسپانیا، انگلیس و قزاقستان در این منطقه اردوی تدارکاتی مستمر برگزارمی کنند، بازدید نماید.

بازدید از کلینیک پیشرفته ورزش سه گانه در شهر لیبسون و ملاقات باز خوزه لوئیز فریرا رئیس فدراسیون و پائولو گونشالوز دبیر کل فدراسیون سه گانه پرتغال و همچنین مذاکره با سرجیوسانتور سرمربی تیم ملی پرتغال جهت پذیرفتن هدایت تیم ملی سه گانه ایران از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون سه گانه کشورمان در این سفر پربار است.

گفتنی است؛ تیم ملی سه گانه ایران که خود را برای حضور دربازیهای آسیایی ساحلی عمان آماده می کند قرار است اواخر آبانماه به پرتغال سفرکند و ضمن برپایی یک اردوی تدارکاتی در این کشور زیر نظر سرمربی تیم ملی پرتغال تمرین نماید.

 
۲ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.