با حکم رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا؛ سیدمهدی هاشمی به عنوان رئیس آکادمی تیراندازی غرب، مرکز و جنوب آسیا منصوب شد

با حکم رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا؛ سیدمهدی هاشمی به عنوان رئیس آکادمی تیراندازی غرب، مرکز و جنوب آسیا منصوب شد
از سوی رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا، سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایران به‌عنوان رئیس آکادمی ASC (غرب، مرکز و جنوب آسیا) انتخاب شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک؛ شیخ‌سلمان آل‌صبا، رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا، با حکمی سیدمهدی هاشمی، را به عنوان ریاست آکادمی ASC  (غرب، مرکز و جنوب آسیا) منصوب کرد.

شیخ‌سلمان آل‌صبا در این حکم عنوان کرده است: دست‌اندرکاران تیراندازی در آسیا به این امر آگاه هستند که آموزش از عوامل کلیدی در توسعه این رشته ورزشی است. این آموزش شامل توسعه مهارت‌های فردی، فضایی که در آن ورزشکاران مشتاقانه به تمرین بپردازند و حمایت مدیریتی کارآمد و آموزش‌های مربیان متخصص است.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من ایجاد این آکادمی در ایران به همه علاقه‌مندان به یادگیری این امکان را می‌دهد که در تقویت اعتماد به نفس و یادگیری اصول اولیه تلاش نمایند.

شیخ‌سلمان در ادامه این حکم خطاب به سیدمهدی هاشمی آورده است: بر همین اساس کنفدراسیون تیراندازی آسیا شما را به سمت "رئیس آکادمی تیرانداری ASC " (غرب، مرکز و جنوب آسیا) منصوب می‌دارد و اینجانب یقین دارم که این آکادمی در ایران تحت راهبری شما دستاوردهایی چشمگیر خواهد داشت.

گفتنی است، مسئولان اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا 2 ماه پیش با پیشنهاد مسئولان ایران مبنی بر راه‌اندازی نخستین آکادمی آسیا در ایران موافقت کردند.

بر همین اساس و با موافقت انجام شده مبنی بر راه‌اندازی نخستین آکادمی تیراندازی آسیا در ایران، کشورمان به نخستین قطب آموزش تیراندازی در قاره کهن تبدیل خواهد شد.

یکی از اهداف راه‌اندازی این آکادمی در آسیا علاوه بر آموزش مربیان رشته‌های مختلف تیراندازی، تربیت متخصصان همکار مربیان از قبیل مربیان بدنساز، پزشکان، روانشناسان و مربیان تغذیه با گرایش تیراندازی عنوان شده است.


۲ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.