پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگو ؛ ناظر فنی کمیته ملی المپیک در تیم ملی هندبال :می توان با تقویت تاکتیک و انگیزه به موفقیت تیم ملی در گوانگژو امیدوار بود

پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگو ؛ ناظر فنی کمیته ملی المپیک در تیم ملی هندبال :می توان با تقویت تاکتیک و انگیزه به موفقیت تیم ملی در گوانگژو امیدوار بود
سید ابوالحسن مهدوی مهمترین عامل موفقیت ملی پوشان هندبال کشورمان را در بازیهای آسیایی گوانگژو تقویت تاکتیک تیمی مناسب و بالا بردن انگیزه بازیکنان دانست. و حضور در تورنمنت قطر را برای این منظور مفید دانست.



سید ابوالحسن مهدوی ناظر فنی کمیته ملی المپیک در فدراسیون هندبال ضمن بیان این مطلب افزود : در گذشته تیم با مشکل عدم تاکتیک پذیری برای ارائه تاکتیک مناسب در زمان عقب یا جلو بودن از حریف و یا در مقابل تیمی که بصورت قدرتی یا سرعتی بازی می کرد مواجه بود و نمیتوانست با توجه به تاکتیک های حریف تاکتیک مناسب و به موقعی را از خود نشان دهند ولی مربی اسلونی تیم آقای ماچک خوب کار کرد و تفکر تاکتیک پذیری مطلوب و تمرینات مناسبی برای لحظات مختلف به بازیکنان آموخت.

وی در ادامه حضور در تورنمنت قطر را که 4 آبان ماه تیم ملی برای شرکت در آن به قطر اعزام می شوند برای ملی پوشان بسیار مفید دانست و گفت: حضور در این تورنمنت که رقابت با تیم های ملی امارات و بحرین و شاید الجزایر را در بر دارد در این برهه قبل از بازی های آسیایی گوانگژو در افزایش قابلیت های تیم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در خاتمه افزود :  امیدوارم در این مدت کوتاه باقی مانده بتوانیم روی این تیم که میانگین سنی بسیار پایینی دارد خوب کار کنیم و از لحاظ تاکتیکی و انگیزه ای توانایی بازیکنان را برای بازی های آسیایی به بالاترین حد برسانیم.

۲ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.