صبح فردا یکشنبه از محل آکادمی ملی المپیک صورت می پذیرد؛آغاز سفر سه هزار کیلومتری دوچرخه سواران نروژی به شهرهای مختلف ایران

صبح فردا یکشنبه از محل آکادمی ملی المپیک صورت می پذیرد؛آغاز سفر سه هزار کیلومتری دوچرخه سواران نروژی به شهرهای مختلف ایران
ساعت 8 صبح روز یکشنبه 24خردادماه از محل آکادمی ملی المپیک یک گروه از دوچرخه سواران پزشک نروژی با شعار " گفتمان فرهنگی ایران و نروژ" ایران گردی خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛گروهی از رکابزنان پزشک نروژی  که با شعار " گفتمان فرهنگی ایران و نروژ" وارد تهران شده اند با حمایت کمیته ملی المپیک و هماهنگی دیگر دستگاهها و سازمانها ساعت 8 صبح یکشنبه هفته جاری مراسم ایران گردی خود را با حضور جمعی از مسئولین و قهرمانان ورزشی کشورمان از محل آکادمی ملی المپیک حرکت خود را آغاز خواهند کرد.
بر پایه این گزارش؛رکابزنان پزشک نروژی فوق پس از ترک تهران مسیر خود را به مقصد قزوین ادامه داده و سپس وارد گیلان خواهند شد.
قم،اصفهان،شیراز،کیش،یزد،همدان،اردبیل و زنجان از جمله استانهایی می باشند که رکابزنان پزشک نروژی جهت دیدن اماکن تاریخی و طبیعی کشورمان به آنجا سفر خواهند کرد.
 در این سفر دوچرخه سواران پزشک و پرستار نروژی بیش از سه هزار کیلومتر از مسیرهای مختلف ایران را پشت سر گذاشته و همچنین با تعدای از پزشکان ایرانی و مسئولین ورزشی دیداری نیز خواهند داشت.


۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.