پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگژو ؛ناظر کمیته ملی المپیک در تیم ملی شمشیربازی :کسب یک برنز قطعی است ولی تا سه مدال هم شانس داریم

پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگژو ؛ناظر کمیته ملی المپیک در تیم ملی شمشیربازی :کسب یک برنز قطعی است ولی تا سه مدال هم شانس داریم
هومن کاظمی ضمن اعلام این مطلب که کسب یک مدال برنز در بازی های آسیایی گوانگژو توسط تیم ملی شمشیربازی کشورمان قطعی است اضافه کرد در این مسابقات تا سه مدال هم شانس کسب داریم.



هومن کاظمی ،ناظر کمیته ملی المپیک در تیم ملی شمشیربازی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : تیم ملی اسلحه اپه از اوکراین بازگشت اما تیم ملی سابر هنوز در اردوی اوکراین حضور دارد چون و قرار بود تا 22 مهر ماه بازگردند ولی یک هفته دیگر حضورشان در آنجا جهت انجام تمرینات بیشتر تمدیدشد. تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره نیز قرار بود 27 مهر ماه عازم اوکراین شود که به دلیل آماده نبودن ویزای فرانسه کمی به تعویق افتاد و اگر ویزا برسد به اوکراین خواهند رفت .

ناظر کمیته ملی المپیک در مورد پیش بینی برای کسب مدال افزود : روی اسلحه سابر بیشترین امید را داریم و در همین رشته دفعه قبل نیز مدال برنز گرفتیم و در اسلحه اپه نیز تا یک قدمی مدال رفته بودیم. ولی از نظر من در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگژو کسب یک مدال برنز برای تیم ملی شمشربازی کشورمان قطعی است و تا سه مدال برنز هم شانس داریم.
وی در مورد اردوی اوکراین تیم ملی نیز می گوید : یکی از اردوهای خوب تیم ملی شمشیربازی کشورمان اردوی اوکراین بود که تمرین ملی پوشان ما با ترکیب اصلی تیم اوکراین بود و از آنجا که اوکراین قهرمان اروپا می باشد تمرین با ملی پوشان و ترکیب اصلی تیم آنان برای شمشیربازان کشورمان بسیار پربار و مفید بوده و خواهد بود .

وی در مورد مربیان تیم ملی نیز افزود : ریاست فدراسیون شمشیربازی در ابتدای سال برنامه ریزی منظمی انجام داد و مربیان نیز تمرینات را به صورت مستمر و طبق برنامه پیش بردند و 4 سری مسابقات جایزه بزرگ ، مسابقات انتخابی و مسابقات قهرمانی کشوری  در برنامه گنجانده بود که انجام شد و هم اکنون بچه ها در سطح آمادگی خوبی به سر می برند و مقایسه تست ورزشی که بچه ها این اواخر دادند با تست ورزشی که قبل از این تمرینات داده بودند روند رو به رشد تیم کاملا مشاهده است .


۱ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.