پیش به سوی بازیهای آسیاییی گوانگژو ؛ ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال :والیبال ساحلی به شرایط ایده آل نزدیک است

پیش به سوی بازیهای آسیاییی گوانگژو ؛ ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال :والیبال ساحلی  به شرایط ایده آل نزدیک  است
تیم ملی والیبال ساحلی در حالی برای بازیهای آسیایی آماده می شود که با نتایج خوبی که در مسابقات اخیر کسب نموده ، از لحاظ آمادگی به شرایط ایده آل نزدیک است .

حسن خوشدل ، ناظر کمیته ملی المپیک با اعلام این مطلب به سایت کمیته گفت : با توجه به نوپا بودن  والیبال ساحلی در بعد قهرمانی  ، نتایجی که در مسابقات اخیر ، از جمله کسب عنوان پنجمی در مسابقات جهانی چلنجر هندوستان ، میزان امیدواری برای بدست اوردن نتایج قابل قبول در بازیهای آسیایی را افزایش داد.

وی  در ادمه تاکید کرد :  تیم ملی والیبال ساحلی ، با پشت سر گذاشتن هفتمین دوره اردوی آمادگی ، جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه  عازم  جزیره هایکو  چین شدند ، تا ضمن کسب تجارب  تازه در این  مسابقات  ، به مصاف همتایان آسیایی خود پیش از بازیهای گوانگژو روند .

خوشدل در خاتمه خاطر نشان کرد : با برنامه ای که فدراسیون جهت آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی تدوین نموده وتامین تاسیسات  استاندارد دراین رشته در حضور موفق ملی پوشان در مسابقات جهانی ، اگر مدال آور نباشند بازی خوبی خواهند داشت .
۱ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.