برگزاری نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک؛تعیین بودجه بر اساس برنامه مصوب انجام می شود

برگزاری نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک؛تعیین بودجه بر اساس برنامه مصوب انجام می شود
اولین جلسه برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک با حضور اعضاء آن صبح روز شنبه در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این جلسه بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک اساس کار کمیته فوق را نظم دهی و انسجام بخشی در برنامه ها و بودجه های کمیته ملی المپیک و سازمانهای تابعه عنوان و خواستار توجه خاص اعضا در کمیته با تلاش و همت ویژه خود واجرایی شدن مصوبات آن شد.
 سپس دکتر کرباسیان رئیس کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک اهم وظایف کمیته برنامه ریزی و بودجه را به اعضاء  اعلام و خواستار بررسی و اظهار نظر در خصوص پیشنهادات آنها جهت بهتر شدن امور شد که در ادامه اعضاء ضمن بحث و بررسی در خصوص وظایف کمیته برنامه ریزی و بودجه، راهکارهای تغییر برنامه های پیشنهادی را برای طی مراحل تصویب مطرح نمودند.
بر پایه این گزارش در جلسه فوق پیشنهاد گردید تا الگوی نظارتی مدونی بر فعالیت فدراسیونها تهیه و ابلاغ گردد و حداقل یک نفر از کمیته ملی المپیک در جلسات کمیته برنامه ریزی و بودجه حضور فعال داشته باشد.
همچنین مقرر شد تا کلیه اعضا تغییرات پیشنهادی برای وظایف کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک را حداکثر تا جلسه بعدی تهیه و به دبیر کمیته ارائه نمایند و از طرفی برنامه های پیشنهادی فدراسیونهای مختلف جهت حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو و المپیک لندن 2012 دریافت و سپس برنامه ریزی صورت پذیرد تا ضمن تهیه برنامه جامع دو ساله و چهار ساله بازیهای آسیایی گوانجو والمپیک لندن، تعیین بودجه بر اساس مصوب پایه ریزی و اقدام شود.
شایان ذکر است جهت جلوگیری از دوباره کاری و فعالیت موازی تصمیم گرفته شد تاخلاصه گزارش سایر کمیته ها تهیه و به اعضا ارائه شود ودرپایان مهران حسین زاده به عنوان دبیر کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی شدند.
بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک،دکتر مهدی کرباسیان رئیس کمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک،دکتر بتول مشرف جوادی،دکتر سید محمد عباس زادگان،دکتر محمود گودرزی،مهرداد روحانی،دکتر محمد علی اصلانخانی،دکتر محمد جوادی پور،مهندس مهران حسین زاده (دبیرکمیته برنامه ریزی و بودجه کمیته ملی المپیک) و احمد رضا ابراهیمی اعضاء حاضر در جلسه فوق بودند.

۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.