پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛سوسن حاجی پور:بهترین مبارزات خود را در گوانگژو به نمایش می گذاریم

پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛سوسن حاجی پور:بهترین مبارزات خود را در گوانگژو به نمایش می گذاریم
تیم ملی تکواندو بانوان تمرینات سختی را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو پشت سر می گذارد تا در این رقابتها بتواند بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارد.


سوسن حاجی پور، دارنده مداال برنز تکواندو قهرمانی آسیای در قزاقستان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در مجموعه ورزشی آزادی ادامه دارد و در خانه تکواندو هم به تمرین با هوگوی الکترونیکی ادامه می دهیم تا بتوانیم با آمادگی بیشتری عازم بازیهای آسیایی شویم در واقع برگزاری این رقابتها با هوگوی الکترونیکی کمی از نگرانیهای ما درخصوص داوری این بازیها کاست تا ما با شرایط بهتری به مصاف رقبای آسیایی خود برویم.

وی ادامه داد:البته تیم ملی بانوان اعزامی به این بازیها تا حدودی جوان ولی با تجربه است اما ما اردو و مسابقات خوبی را برای شرکت در این رقابتها پشت سر گذاشتیم و بچه ها تلاش بسیاری در تمرینات دارند تا بتوانند جواب اعتماد زحمات سازمان تربیت بدنی، کمیته و فدراسیون را در این زمینه بدهند و مطمئن باشید با حداکثر توان به مبارزه با حریفان آسیایی خواهیم پرداخت.

حاجی پور در خصوص رقبای آسیایی خود در گوانگژو می گوید:غالبا کشورهای آسیایی شرقی نمایندگان خوبی در سبک وزن تکواندو دارند و اکثر حریفان آسیایی ما در این بازیها از شرق آسیا هستند ولی بازیکنان ما شناخت لازم را نسبت به حریفان خود دارند تا نتایج بهتری در گوانگژو نسبت به دوحه بگیرند.

دارنده برنز قهرمانی آسیا در خاتمه تصریح کرد:مسئولان توجه زیادی به مدال آوری تکواندوی بانوان در این بازیهای دارند و ما هم امیدورایم با تمرینات سختی که پشت سر گذاستیم جواب اعتماد همه این عزیزان را بدهیم و شرمنده مردم نشویم.
۲۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.