پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛عضو تیم ملی بانوان آبهای آرام؛امید زیادی به کسب مدال در گوانگژو دارم

قایقران تیم ملی آبهای آرام کشورمان گفت : برای موفقیت در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو تمرینات فشرده ای را انجام داده ام و به همین خاطر برای کسب مدال به چین خواهم رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ آرزو معتمدی ادامه داد: از فروردین ماه امسال تمریناتمان تخصصی و فشرده تر از گذشته شده است و در ماده هایی که در گوانگژو مسابقه خواهیم داد تمرکز و تمرین کرده ایم که در نتیجه تایمهای بهتری را نیز به ثبت رسانده ایم.
وی در رابطه با امکانات موجود بیان کرد: امکانات اصلاً با گذشته قابل مقایسه نیست، همه چیز در سطح عالی وجود دارد. حضور دکتر تغذیه، دکتر روانشناس ، دکتر فیزیوتراپ و ماساژور به ما کمک می کند تا برای حضور در مسابقات علاوه بر آمادگی جسمانی و تکنیکی، آمادگی روحی و روانی نیز داشته باشیم.
معتمدی که در ماده 500 متر کایاک یکنفره در المپیک آسیایی مسابقه خواهد داد، در این رابطه تصریح کرد: هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برم، تمرینات مستمر، انگیزه و هدف عالی من را در این جایگاه قرار داده پس برای رقابت با حریفان قدرتمندم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنم.
وی در خصوص حریفانش گفت: قایقرانان کشورهای چین، قزاقستان و ژاپن بسیار قوی هستند که برای کسب نتیجه مطلوب باید از سد آنها بگذرم. برای شناخت آنان نیز فیلمهایشان را دیده ام و به کمک مربی نقاط ضعف و قوتشان را فهمیده ام.
قایقران تیم ملی آبهای آرام کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: تیم آبهای آرام تمرینات و اردوهای متمرکز و خوبی را از بعد از مسابقات قهرمانی آسیای سال گذشته پشت سر گذاشته است و برای موفقیت و کسب بهترین نتیجه به چین خواهد رفت.

۲۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.