پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛علی زنگی آبادی در گفتگو با سایت کمیته:تیم ملی دوچرخه سواری سرعت به ایتالیا می رود استقامت به کره

پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛علی زنگی آبادی در گفتگو با سایت کمیته:تیم ملی دوچرخه سواری سرعت به ایتالیا می رود استقامت به کره
تیم های ملی دوچرخه سواری سرعت و استقامت و نیمه استقامت کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور بازیهای آسیایی به اردوی برون مرزی می روند.

علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : بالاخره توانستیم با ایتالیا به توافق برسیم و اردوی 12 روزه ای برای ملی پوشان رشته سرعت در آن جا برپا کنیم تا بتوانند در پیست چوبی که پیست شبیه به مسابقات گوانگژو است و ما در ایران همانندش را نداریم  تمرین کنند. این تیم پس از بازگشت به میهن دو روز در ایران هستند و بعد به گوانگژو اعزام می شوند.

وی در ادامه افزود : چند تن از ملی پوشان رشته استقامت کشورمان نیز هم اکنون در چین به سر می برند و بعد از پایان این مرحله از تمریناتشان در پکن به کره جنوبی اعزام می شوند و بقیه اعضای تیم استقامت و نیمه استقامت نیز دوشنبه شب (26 مهر ماه) به کره جنوبی می روند و 2 آبان ماه کل تیم به میهن باز می گردند .
۲۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.