چهارمین نشست کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی برگزار شد؛طراحی فرم برنامه تمرینی یکساله برای ملی پوشان/ نرم آمادگی جسمانی برای ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی تعریف می شود

چهارمین نشست کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی برگزار شد؛طراحی فرم برنامه تمرینی یکساله برای ملی پوشان/ نرم آمادگی جسمانی برای ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی تعریف می شود
مسئولین کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک روز گذشته با دبیر کل کمیته تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ چهارمین نشست مسئولین کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته المپیک و رئیس ستاد تدارکاتی،دکتر حمیدی نایب رئیس ستاد، رحیمی دبیر ستاد، دکتر علیجانی رئیس کمیسیون علمی،دکتر برجسته رئیس کمیسیون سنجش و اندازه گیری آمادگی جسمانی و غلامحسین شعبانی رئیس کمیته فرهنگی در محل کمیته ملی المپبک برگزار شد .
در ابتدای این نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر نقش حساس کمیته های فرعی اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند منکر نقش علم در ورزش امروز بخصوص ورزش قهرمانی شود. در حال حاضر علم در اختیار تنظیم و طراحی برنامه های تمرینی قرار گرفته و راه و روش بهینه برای رسیدن به بهترین شرایط آمادگی ورزشکار را از کوتاهترین و بی خطرترین راه نشان می دهد.
وی ادامه داد: باید قبول کنیم که امروزه در کنار رقابت قهرمانان کشورها این کارشناسان و متخصصین ورزشی هستند که با هم به رقابت می پردازند و مطمئنا قهرمانی ورزشکاران نشان دهنده هدفمند بودن و موفقیت برنامه ها می باشد. فرق هم نمی کند، علم باید در تمامی برنامه های ورزشی از تغذیه گرفته تا روانشناسی و تمرین، ورزشکار و مربی را یاری دهد تا در پایان به موفقیت ورزشکار و ورزش کشور بیانجامد.
افشارزاده در پایان گفت: تقاضای من از شما مسئولین کمیته های فرعی این است که روی فعالیت حساس خود دقت زیادی به خرج دهید و با استفاده از متخصصین و کارشناسانی با انگیزه ، عاشق و فعال، زمینه آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران کشورمان را فراهم سازید.
در ادامه این نشست، اعضا در خصوص طراحی و تنظیم فرم برنامه تمرینی یکساله برای تک تک ملی پوشان بحث و بررسی کردند که در پایان با پیشنهاد کمیته علمی مقرر گشت تا هر چه سریعتر این فرم ها طراحی و در اختیار کادر فنی تمامی تیم های ملی در رشته های مختلف قرار گیرد.
در پایان این نشست نیز دکتر برجسته گزارشی را از انجام تست های آمادگی جسمانی که بر روی تیمهای ملی در رشته های مختلف صورت گرفته ارائه داد. بعد از صحبتهای برجسته حاضرین تصمیم گرفتند تا نرم های آمادگی جسمانی عمومی و اختصاصی را برای هر فدراسیون تعریف، تنظیم و تهیه کنند تا پس از نهایی شدن و تایید هیات رئیسه ستاد، این نرم ها بعنوان اصلی ترین ملاک اعزام و عدم اعزام ملی پوشان و تیم ها به رقابتهای برون مرزی در نظر گرفته شود.

 

۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.