نوروزی تنها نماینده ایران در دور حذفی رقابت های جهانی تنیس روی میز مجارستان



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در ادامه رقابت های تور حرفه ای مجارستان، پنجشنبه 22 مهر ماه نوشاد عالمیان به مصاف حریف قدرتمند اسپانیایی خود رفت و در حالی که در تمامی گیم ها شانه به شانه حریف خود را دنبال می کرد نتوانست او را شکست دهد و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این حریف شد.
در بازیهای دوبل نیز برادران عالمیان با حریفانی از مجارستان و بلاروس روبرو شدند و 3 بر 1 شکست خوردند، واحد مالمیری و میدیا لطف اله نسبی نیز 3 بر 2 بازی را به تیم دو نفره اسلواکی و بوسنی واگذار کردند و افشین نوروزی و محمد رضا اخلاق پسند در یک بازی تماشایی و نزدیک 3 بر 2 مغلوب دوبل کرواسی شدند.
دیمیتری لونکو مربی تیم ملی کشورمان در خصوص نتایج روز گذشته تیم ایران گفت: من از بازیهای تیم راضی بودم. به نظر من ایرانی ها برای شروع حتی خوب تر از حد انتظار ظاهر شدند. ما تنها پانزده روز با تیم در اردو بودیم که این برای اولین بار مدت کمی بود.
وی یاد آور شد: ملی پوشان تنیس روی میز ایران استعداد خوبی دارند و من مطمئنم که در آینده ای نه چندان دور با ادامه تمرینات و پیگیری مستمر و مداوم می توانیم با تیم ایران به نتایج خوبی دست یابیم.

۲۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.