سرمربی تیم ملی دراگون بت:ترسی از رکوردها حریفان آسیایی نداریم

سرمربی تیم ملی دراگون بت:ترسی از رکوردها حریفان آسیایی نداریم
اگر چه در آخرین تست انجام گرفته رکورد تیم ملی دراگون بت اعزامی به بازیهای آسیایی خوب بود ولی رکورد رقبای ما هم در حد مطلوب ارزیابی شده است.


عباس محمد علی، سرمربی تیم های ملی دراگون بت ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛ما رکورد حریفان اعزامی به بازیهای آسیایی را نیز بررسی کردیم که نشان می دهد آنها رکورد های خوبی زده اند اما اینکه این رکوردها چقدر با واقعیت منطبق است کمی جای تردیدی دارد شاید می خواهند با اینکار روحیه بازیکنان خودشان را بالا ببرند به همین دلیل ترسی از رکودهای اعلام شده از سوی آنها نداریم.

وی ادامه داد:البته تیم ملی دراگون بت در قسمت 10 نفره سابقه کسب مدال دارد ولی متاسفانه این ماده در بازیهای آسیایی حضور ندارد و بچه ها در قسمت 22 نفره باید به رقابت با حریفانی مطرحی از کشورهای چین، فیلیپین، اندونزی، ماکائو ،کامبوج، ویتنانم، مالزی و هنگ گنگ بپردازند.

محمد علی در خاتمه ضمن بیان این مطلب که ما بر اساس شاخصه های خود با حداکثر آمادگی تیم را عازم گوانگژو می کنیم اظهار داشت:ما به واقعیت ها کار داریم در واقع رکوردی که بازیکنان در تمرین بدست می آورند با شرایط مسابقه فرق دارد به همین دلیل امید زیادی داریم تا با پشت سر گذاشتن حریفان خود بر روی سکو برویم.
۲۲ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.