امام جمعه موقت تهران در جمع مسئولان ورزش کشور:با پرورش قهرمانان ورزشی استعداد و نبوغ ایرانیان را به همه دنیا نشان دهید

امام جمعه موقت تهران گفت: این مسیری که شما در عرصه ورزش کشور در پیش گرفته‌اید یکی از بهترین راههای سالم سازی و سلامت جامعه است و شما ابتدا باید خودسازی کنید و مطمئن باشید که خودسازی شما تاثیر فراوانی در جوانان تشنه یادگیری خواهد گذاشت.



به گزاش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، حجت الاسلام صدیقی در آغاز همایش مشترک معاونین، مدیران کل ستادی، مدیران کل استانها و روسای فدراسیو نهای ورزشی که در هتل المپیک از صبح امروز آغاز شده است با بیان این مطلب افزود: یقینا تاثیرات شماها بوده که جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه رقابت های جهانی علاوه بر فتح قله های قهرمانی مدال پرافتخار خود را تقدیم شهدا و جانبازان دفاع مقدس می کنند و این نشات گرفته از هدایت خوب شماست.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: این فضایی که شما در اختیار دارید هیچ کس در اختیار ندارد. چراکه شما با سالم ترین و پرانرژی ترین نسل جامعه سروکار دارید. خوشبختانه جوانان ما علاوه بر قهرمان، پهلوانان بزرگی هستند که شما می توانید از طریق این جوان ها استعداد و نبوغ جوان ایرانی را به همه دنیا نشان دهید و در هیچ عرصه‌ای به این راحتی نمی توان خلاقیت و معنویت جوان ایرانی را به نمایش درآورید.

امام جمعه تهران افزود : شما ورزش را میدانی برای گشترش معنویات و همه خوبی ها قرار داده اید. علاوه براین شور واشتیاق جامعه از طریق ورزش افزایش می یابد که البته این خود بزرگترین موهبت الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی همچنین گفت:این جوانهایی که در عرصه ورزش داریم امیرالمومنین را الگوی ورزشی خود قرار داده اند و یقینا در کار خود موفق هستند و از خداوند می خواهم که هر روز بر توفیقات شما و این جوانان برومند بیافزاید.
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.