محمد علی آبادی:توجه به ورزش جانبازان و معلولین از الویت های ماست

محمد علی آبادی:توجه به ورزش جانبازان و معلولین از الویت های ماست
مهندس محمد علی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در مراسم گشایش مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان تبریز، توجه به ورزش جانبازان و معلولان را از اولویت های این سازمان و موضوعی بسیار حایز اهمیت توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم با بیان مطلب فوق افزود: ورزش جانبازان و معلولان نیز همانند دیگر رشته های ورزشی برای کشورمان، مدال آور بوده و ارزش مدال های کسب شده توسط ورزشکاران جانباز و معلول نیز برابر با دیگر ورزشکاران است.
وی خاطر نشان کرد : سازمان تربیت بدنی در همین راستا ، تلاش های خوبی برای مناسب سازی محیط های ورزشی به منظور فعالیت بیشتر ورزشکاران جانباز و معلول انجام داده که افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان تبریزی نمونه ای از آن است.
این مجموعه در زمینی به وسعت دو هزار و 800 مترمربع و با صرف هزینه ای معادل 12 میلیارد و 246 میلیون ریال ساخته شده که شامل استخر، بخش اداری، سالن کنفرانس، رختکن ویژه جانبازان و معلولین و سالن ورزشی چندمنظوره است.
مجموعه فرهنگی ورزشی یاد شده در راستای افتتاح یک میلیون مترمربع فضای ورزشی به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر در تبریز به بهره برداری رسید.

۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.