شمشیرباز اپه کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک :چین ، کره و قزاقستان مهمترین حریفان ما در گوانگژو هستند

شمشیرباز اپه کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک :چین ، کره و قزاقستان مهمترین حریفان ما در گوانگژو هستند
حامد صداقتی ضمن ابراز رضایت از اردوی اوکراین و تمرینات مختلف تیم طی یک سال گذشته شناخت تیم ملی شمشیربازی را از حریفان بازی های آسیایی خوب دانست و ابراز امیدواری کرد که بچه ها بتوانند مدالی خوشرنگ تر از دوحه به ارمغان بیاورند.


حامد صداقتی ملی پوش رشته اپه تیم ملی شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : پس از بازگشت از اوکراین 4 روزی است که دور جدید تمریناتمان را در سالن شهید کلاهدوز ورزشگاه شهید شیرودی آغاز کردیم این اردو 10 روز به  طول می انجامد .

وی در مورد اردوی برون مرزی قبل از گوانگژو گفت : 20 روز دیگر مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه برگزار می گردد که در آن شرکت می کنیم و بعد از آن هم که اعزام به گوانگژو را داریم که بدلیل فرصت کم برخی ملی پوشان مستقیما از فرانسه به گوانگژو اعزام می شوند.

وی در مورد اردوی دوهفته ای اوکراین می گوید : واقعا تمرینات بسیار خوبی را در آنجا پشت سر گذاشتیم و اردوی اوکراین برای تیم ملی ما واقعا بی نظیر بود بعد از آن هم تعدادی بازیکن جوان تازه نفس برای تمرین به تیم ملی اضافه شدند که تمامی تمرینات به صورت منظم زیر نظر آقای بیرکوف مربی روسی تیم ادامه می یابد.

وی در مورد شناخت از حریفان نیز افزود : حریفانمان را در بازی های آسیایی چین ، کره و قزاقستان می دانم البته قرقیزستان و ژاپن را هم نمی توان نادیده گرفت ولی ما شناخت خوبی از حریفانمان داریم و به دفعات با آن ها بازی کردیم با کره اردوی مشترک برگزار کردیم . نباید نادیده گرفت آنها علاوه بر آسیا قهرمان جهان نیز هستند وبا تمام توان در بازی های آسیایی شرکت می کنند ولی ما نیز در دوحه توانسته بودیم بعد از 32 سال 2 مدل بگیریم و در مسابقات مختلف آسیایی همیشه روی سکو بودیم و امیدوارم با تلاش همه بچه ها که در انفرادی به رقابت می پردازند با بالا رفتن رنکینگمان بتوانیم مدالی خوشرنگ تر از دوحه بگیریم.
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.