طالبیان قایقران تیم ملی آبهای آرام:روی مدال طلای من در گوانگژو حساب کنید

در بازیهای آسیایی مسئولیت سنگینی بر روی دوشم است ولی با اعتماد به نفسی که دارم و تمریناتی که انجام داده ام برای کسب بهترین نتیجه به چین می روم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛احمدرضا طالبیان قایقران تیم ملی آبهای آرام کشورمان گفت: در گوانگژو پاسخ اعتماد و سرمایه گذاری مسئولان را می دهم و فقط می روم که مدال طلا را به ایران بیاورم.

طالبیان بیان کرد: تاکنون در مسیر گرفتن مدال گام برداشته ام و این را در مسابقات مختلف نشان داده ام که این رقابتها نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

کایاک سوار تیم ملی کشورمان در رابطه با حریفانش تصریح کرد: مهمترین رقبای من قایقرانان چین، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان هستند که تقریباً همه حریفانم را می شناسم و برای رقابت با آنها مشکلی ندارم.
دارنده 11 مدال آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه امکانات بسیار خوب شده طوریکه با گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست. هرسال که می گذرد امکانات بهتر می شود.

وی افزود: حضور دکتر روانشناس و دکتر تغذیه در اردو یکی از مهمترین مسائلی است که باعث افزایش روحیه ما شده و بسیار مفید است.
طالبیان گفت: شرکت در مسابقات مختلف جهانی نیز برای من بسیار مفید بوده است. رقابت با حریفان قدرتمند جهانی و سطح بالای مسابقات تجربه من را افزایش داد، طوری که در هر مسابقه عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشتم و مطمئناً این مسئله من را در بازیهای آسیایی گوانگژو کمک خواهد کرد.

ملی پوش تیم آبهای آرام کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین آرزویم قهرمانی در المپیک است. همیشه هدفم را در این مسئله گذاشته ام و در مسیرش حرکت می کنم که قهرمانی در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو حرکت من را برای رسیدن به آرزویم سریعتر خواهد کرد.

۲۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.