کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه:به دنبال حفظ جایگاه توانمندی هایم هستم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه:به دنبال حفظ جایگاه توانمندی هایم هستم
علی یعقوبیان گفت:هم اکنون تمرینات آماده سازی را با تمرکز و قدرت کامل دنبال می کنم.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه افزود: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های مسولان فدراسیون ،اوایل مهرماه برای تشکیل اردوی تدارکاتی به اوکراین اعزام شدیم.در طول مدت 2 هفته حضورمان در اوکراین تمرینات را با ملی پوشان مطرح و بدنه اصلی تیم ملی این کشور انجام دادیم.

یعقوبیان ادامه داد:شاید درگذشته تیم ملی از سوی فدراسیون به کشورهای مختلف اعزام می شد،اما نظم و برنامه ریزی این اردو نادر بود و تمامی هماهنگی ها در خصوص انجام برنامه های تمرینی بسیارحرفه ای و طبق نظم خاصی پیگیری می شد.

کاپیتان تیم شمشیربازی در اسلحه اپه،اظهار داشت:سبک شمشیربازی تیم ملی اوکراین ،اروپایی و براساس سبک شوروی سابق است،با توجه به آنکه رشد این رشته در کشور ما تاکنون با حضور مربیان روس صورت گرفته است،نوع بازی ما با اوکراینی ها هماهنگ بود.

وی،در مورد برگزاری مسابقات داخلی از سوی فدراسیون تصریح کرد:به طور کلی برگزاری مسابقه در هر شرایط زمانی باعث ارتقا آمادگی ورزشکاران می شود؛زیرا یک شمشیر باز درصدد آن است تا با رساندن شرایط فنی خود به حالت ایده آل،مقابل حریفانش امتیازآوری کند.

یعقوبیان خاطرنشان کرد:خوشبختانه حضور " باقر زاده" در راس مجموعه فدراسیون شمشیربازی توانست خط پایانی بر چالش های بوجود آمده در سنوات اخیر که به علت نبود ثبات مدیریتی بود بکشد،به طوری که در چند ماه اخیر با روند صعودی به سمت حرفه ای شدن  می رویم.

۲۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.