مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک:هفته آینده به ترکیه می رویم و بعد از آن عازم صربستان خواهیم شد

مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک:هفته آینده به ترکیه می رویم و بعد از آن عازم صربستان خواهیم شد
صفاعلی کمالیان زمان برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه را هفته آینده اعلام کرد و گفت بعد از آن قصد برپایی اردو در صربستان را داریم.



مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : این مرحله از اردوهای تیم ملی بسکتبال کشورمان را جهت آمادگی حضور در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو از 10 مهر ماه در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی آغاز کردیم و به غیر از جمعه ها روزی 2 جلسه صبح و عصر تمرینات ملی پوشان انجام می شود.

وی در مورد ادامه کار و برگزاری اردوی برون مرزی گفت : برنامه این است که هفته آینده جهت برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی ترکیه عازم آن جا شویم وبعد از آن نیز سفر به صربستان را در دستور کار قرار دادیم تا قبل از بازی های آسیایی گوانگژو چند بازی تدارکاتی نیز با تیم های باشگاهی صربستان داشته باشیم.

قابل ذکر است : فدراسیون بسکتبال برای برگزاری اردوی تدارکاتی بعد از ترکیه با کشورهای کرواسی ، اسلونی و صربستان مذاکراتی داشت که از قرار معلوم در نهایت با صربستان به توافق رسید.
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.